Legalábbis a sorrend nem változott, az első körben mindhárom pályán Vincze volt a leggyorsabb, ha csak néhány tizeddel is, majd a második körben hiába fordult a kocka, nem volt már “támadási pozícióban” Kazár: a power stage-en Vincze azért bőven kapott a korábbiakhoz képest, csak az ötödik időt produkálta, de az abszolút győzelem az övé lett, megőrizte a második szakasz óta kézben tartott győzelmet. Kazár így sem lehet elégedetlen, hiszen parádés versenyzéssel ért oda a második helyre, ráadásul megnyerte a power stage-et, míg Velenczei az említett tíz másodperc hátrányát megtartva újra dobogóra állhatott, így jól debütált a Skodával.
Az abszolút negyedik helyet Bodolai László, az ötödiket Balogh János szerezte meg, Turán Frigyes pedig a hatodik pozícióig tudott felkapaszkodni szombati turbóhibája után – nem tudta igazán kihasználni Hadik András oszlop- és autótörését, így teljesen nyílt lett a bajnokság.
Ugyanis ha az eddigi négy legjobb eredményt nézzük a mínuszolás miatt, akkor:
Turán: 1 győzelem, 3 második hely (plusz 1 harmadik és 1 hatodik hely)
Hadik: 2 győzelem, 1 negyedik és 1 hatodik hely (plusz két kiesés)
Vincze: 2 győzelem, 1 második és 1 negyedik hely (plusz két nullázás)
Kazár: 1 győzelem, 1 második, 1 harmadik és 1 negyedik hely (plusz két nullázás)
Velenczei: 1 második, 2 harmadik és 1 ötödik hely (plusz 1 hetedik hely és 1 nullázás)
Túlzás nélkül mondhatjuk, hogy aki a legjobban szerepel a hátralévő két versenyen, az bajnok lehet!