Ahogy arra lehetett is számítani, rendkívül kicsik voltak a különbségek az élmezőnyben az Ózd Rali szombati napján, bár a tizenegy gyorsaságiból végül csak kilencet rendeztek meg. Ugyanis mindjárt az első, királdi pályán kiesett a versenyből az egyik esélyes: Hadik Andrásék kiütöttek egy villanyoszlopot, összetörték a Fordot, kiálltak és az oszlop miatt még a második körben is csak etapként gurult itt végig a mezőny.
Összességében végig, már a második szakasztól kezdve Vincze Ferenc és Holczer Dániel állt az élen, a pilótán nem látszott a veszprémi bukás nyoma és remek autózással őrizte néhány másodperces előnyét – ez tényleg csak néhány volt, két-három-négy másodperccel vezetett csak. Mögötte is óriási harc dúlt, a második helyért Kazár Miklósék és a Skodával debütáló Velenczei Ádámék küzdöttek, közben pedig vártak Vinczéék hibájára, hogy esetleg az élre álljanak. Annyival nem tudtak gyorsabbak lenni, hogy csökkentsék a hátrányukat, sőt, az éllovas fokozatosan meg is lépett, majd az utolsó kör elején egyértelművé tette a fölényét.
Az utolsó szakaszt azonban elrontotta, így a nap végén mindössze 6,3 másodperc az előnye Kazárék és 9,9 másodperc Velenczeiék előtt, vagyis egy apró hiba is elég lehet ahhoz, hogy forduljon a kocka – a nap hajrájában már voltak nagyobb különbségek a szakaszokon is, így ez természetesen erőből is simán ledolgozható távolság. Pórul járt viszont a tabellát vezető Turán Frigyes: egyébként is azért harcolt, hogy Bodolai Lászlót leküzdje és megszerezze a negyedik helyet, ám az utolsó gyorsasági második kanyarjában elment az erő a Hyundaiból, kapott másfél percet, így visszaesett a nyolcadik helyre, innen kapaszkodhat feljebb vasárnap.
Az eredmények ezen a linken megtekinthetők!