A szombati nap után vasárnap Farkaserdő és Hosszúpereszteg szerepelt az ISEUM Rali programjában kétszer-kétszer és már az első gyorsasági meghozta a drámát: Farkaserdőn Hadikék hibáztak, lecsúsztak az útról és összetörték a Fordot, így bár szerencsére a két versenyzőnek nem lett baja, fel kellett adniuk a futamot. A szakaszon így csak Turánék tudtak végigmenni az élmezőnyben, mögöttük Kazárék, Vinczéék, Baloghék, Rangáék és Bútorék is megállapított időt kaptak, így tovább nőtt a hátrányuk, ez az idő ugyanis 8,3 másodperccel lassabbnak bizonyult Turánékhoz képest. Az éllovas előnye így közel húsz másodpercre nőtt három szakasszal a vége előtt, amely egyértelművé tette, hogy ha nem követnek el hibát, akkor megszerzik idei első futamgyőzelmüket.
Azonban Vincze már a következő, hosszúperesztegi pályán megmutatta, hogy bármi megtörténhet: űridőt produkált a fordos pilóta, a huszonkét kilométeres pályán tizenhárom másodpercet osztott ki a komplett mezőnyben, így az utolsó kör előtt szűk nyolc másodpercre csökkent a hátránya Turánékkal szemben.
Az igazi fordulat azonban elmaradt, Farkaserdőn kikerült egy gumi az út közepére, amire Vincze és Kazár is panaszkodott, a szakaszt simán megnyerő Turán pedig itt végleg bebiztosította az első helyét – végül Hosszúperesztegen is ő volt a leggyorsabb és a tíz gyorsaságiból hatot megnyerve behúzta a győzelmet. Ezzel átvette a vezetést a tabellán, bár ennek egyelőre nincs nagy jelentősége a mínuszolás miatt – Vincze lett a második fél perc hátránnyal, a dobogóra pedig végül a remekül hajrázó Ranga ért oda, alig 1,1 másodperccel elmaradva Vinczétől.
Az ISEUM Rali végeredménye:
1. Turán-Bagaméri Hyundai
2. Vincze-Farnadi Ford +31,9
3. Ranga-Holczer Skoda +33,0
4. Kazár-Tóth Ford +48,5
5. Balogh-Szőke Skoda +54,9