Pechesen indult a csapat kiutazása, mert este a határon elkezdett csörögni a szervizbusz váltója, ezért a versenyautót ott kellett hagyniuk, majd visszautazni Pécsre, ahol mindent át kellett pakolni a régi szervizbuszba, és újra neki vágni a Horvátországba tartó útnak. A hosszú és megterhelő út után mindenki a verseny hivatalos rally party-ján próbált kikapcsolódni.
Szombaton az átvételek mellé a shakedown és a patinás rajtceremónia került a programba. Minden nagyon gyorsan zajlott, talán ennek is köszönhető, hogy a csapat picit elkésett a verseny előtti tesztről.
„Kicsit késve érkeztünk a hivatalos tesztre, így az öt körünkből egyet a pályabejárásra, egyet pedig az ismerkedésre kellett fordítanunk” – kezdte a hétvége értékelését Neukirchner András, majd hozzátette: „Az első éles körünkön előjött egy hiba, a váltó műszerfali visszajelzője nem mutatott semmit. Éjszaka a csapat próbálta orvosolni a problémát, ám végül nem sikerült megoldaniuk.”
A vasárnapi napra öt szakasz terveztek a szervezők, de az éjszakai heves esőzés és a versenyen történt baleset miatt végül csak négy szakaszt rendeztek meg.
„Számítottunk az esőre és a sárra, hiszen az elmúlt években is hasonló időben volt ez a rally show. A váltó visszajelző miatt eggyel több dologra kellett figyelnem, ez is rányomta a bélyegét az eredményre, majd a harmadik szakasztól a motor nem forgott ki rendesen. Először elektromos problémára gondoltunk, majd később kiderült a katalizátor okozta a hibát” – tette hozzá András.
Végül a srácok egy perces hátrányt szedtek össze a kategóriatársaktól és természetesen csalódottak az eredmény miatt. Remélhetőleg a Mikulás Rallye-ig sikerül megoldani a problémákat, hiszen Veszprémben szép eredménnyel szeretnék zárni a 2017-es évet.