A Mecsek Ralin eltört kormányirányítókar még hiányzik a Ford Escort Mk II-esből, de az egyéb sérüléseiből már felépült, így egy igazi raliautóhoz méltó módon, az utolsó pillanatban ugyan, de elkészül az Eger Ralira. A hétvégi verseny különösen fontos Wirtmann Ferenc és Barna György számára, hiszen az Országos Historic Ralibajnokság abszolút értékelését vezetik, a D csoportban pedig a második helyen állnak, így a hétvégén két bajnoki címért is hajtanak.
Az Eger Rali az utolsó pillanatban került be a bajnokságba, az elmaradt Budapest Rali pótlására és szokás szerint a két nap két önálló historic ob-futamot rendeznek. A párosnak szép emlékei vannak a futamról, hiszen az elmúlt 11 évben minden egyes Eger Ralin célba értek és többnyire nyertek.
- Egyetlen alkatrészre, az irányítókarra várunk — mondta Wirtmann Ferenc. — Ez tört el a Mecsek Ralin és hiába rendeltünk belőle erősítettet, nem érkezett meg, így nekünk kell legyártanunk. A karosszériamunka készen van, de még a motor és a váltó nincs az autóban. Várhatóan csütörtökre áll össze minden. Mi, Gyurival aznap lemegyünk pályabejárásra, a fiúk pedig majd utánunk hozzák az autót. Az egri futamot mindketten szeretjük, nagyon sok szép emlék fűződik a versenyhez. Az elmúlt több, mint egy évtizedben minden alkalommal megláttuk a célt, amit szeretnénk az idén is megismételni. Az abszolút és a D csoport bajnoki címéért is meg kell harcolnunk, utóbbiban Balogh Sanyi lesz a legnagyobb ellenfelünk, akivel biztosan kemény meccsünk lesz. De hát ez a jó a raliban, igazán csak azt sajnálom, hogy nem vagyunk még többen.