„Szenzációs pályákon tudtunk versenyezni az erdélyi Hargita Gyöngye Ralin, csak azt sajnáljuk nagyon, hogy a leghosszabb és a legjobb szakaszt törölték az első napi programból, mert rádióforgalmazási problémájuk volt” – kezdte a verseny értékelését Neukirchner András.
A srácok az egész hétvége alatt jó időket autóztak, bár a meglehetősen nehéz pályák sokszor nekik is feladták a leckét. Volt megforgásuk és a féltengely belső csuklója is többször hátráltatta őket, de mégis ott tudtak autózni a kategóriájuk második és harmadik helyén.
„Kétszer is velünk volt a sors, hiszen problémáink akadtak a féltengely belső csuklójával, de szerencsére egyszer a szervizig, egyszer pedig a célig is elvitt minket. Viszont volt egy dolog a gumiszabály, ami eléggé félre értelmezhető volt” – folytatta Andris.
A srácok a végelszámolásnál a harmadik helyen értek célba, ám félreértelmezték a gumiszabályt, ugyanis a rendezők szerint több gumit használtak, mint az engedélyezett mennyiség. Ez úgy jött ki, hogy Romániában azokat a gumikat is számolják, amiket pótkeréknek teszel be.
„Magyarul úgy értelmeztük a szabályt, hogy azokat a gumikat számolják, amiket használunk is, de nem így volt. Három különböző szettel, lágy, kemény és vizes gumikkal teljesítettük a szakaszokat és minden szetthez a hozzátartozó pótkereket tettük be, amit igazából nem is használtunk. A három darab plusz gumi, három perc büntetést hozott magával” – zárta a beszélgetést András.
A folytatásban a Baranya Kupára készülnek, de ha nem jönnek meg addig a féltengely alkatrészek, akkor csak szeptemberben a Budapest Rallye-n állnak újra a rajthoz.