„Nem vagyok elégedetlen, mert egy-két részeredmény már a helyén van, de összességében nincs elégedettség sem. Nagyjából tudjuk, hogy kik azok, akik gyorsabbak nálunk és rájuk összpontosítunk leginkább. Mérges vagyok magamra, mert az első gyors előtt elfelejtettem felpuhítani a gátlót, ezáltal az autót nem nagyon letetett irányítani, annyira csúszott. Ennek köszönhetően volt egy korai rajtom is, de utána lehiggadtam és kezdtek jönni azok az eredmények, amelyek kicsit jobban tetszettek. Sikerült előrébb lépni a nap folyamán, így a kategória ötödik és az abszolút hetedik helyen végeztünk. Az új pálya felíráskor nem adta, de versenytempóban jópofa volt, csak rettenetesen rövid, sok lassítóval. Alakulnak a féktávok, rajta vagyunk, hogy egyre jobban kiautózzuk, amit a kocsi elbír. Mixi belsőjét meg fogom még megnézni, mert szerintem valahol levágta – mondja Ákos nevetve. Tényleg nagyon gyorsan lehet menni ezekkel az R2-es autókkal, csak rá kell érezni az ízére. Várjuk a murva szettet és készülünk a tesztre, mert kellenek a beállítások Szombathelyre. Jobban kedvelem a zúzottköves pályákat, majd most kiderül, hogy mennyire lesz kezesbárány a Peugeot, mert még egy métert nem mentem vele murván” – mondta Ákos.
„Jó kis verseny volt, amit teljesítettünk. Nem vagyunk elégedettlenek, de elégedettek sem. Ahhoz, hogy az ember az elejében tudjon végezni, nagyon keményen kell nyomni az első másodperctől kezdve. Sámsonháza versenytempóban nem volt rossz, de több idő volt beöltözni rá, mint ameddig mentünk rajta. Cered az még mindig ott van a favoritok között, az egy fantasztikus szakasz. A féktávjaink sokat javultak az előző versenyhez képest, de még mindig van benne. Jönnek a murvás futamok, ez vízválasztó lesz. Meglátjuk, hogy ezeken a gyorsokon mennyire leszünk képben. Ákos szereti a murvát, várta már nagyon, és kíváncsiak vagyunk, hogy közelebb tud-e majd menni az elejéhez. Sokunknak első lesz az új autóval a murva, tehát ismeretlen vizekre evezünk. Szörnyen kemény a kategória, erőteljesen koncentrálni kell, amitől mindenkin lesz egy természetes nyomás. Ennek fényében mi is hibáztunk az elején, elfelejtettük visszapuhítani a gátlót. Próbáltunk sietni és ismerkedni a kocsi tulajdonságaival, és jó úton járunk, hogy fejlődjünk. Egy hosszú lépcső áll előttünk, amin elindultunk, de szépen kell haladni rajta, nem rohanni” – fejtette ki Attila.