Nagyon szorosan alakult az Ózd Rali szombati napja, vasárnap pedig a Salgótarján környéki pályák vártak a mezőnyre és mindenki a közkedvelt Zagyvaróna-Ceredre készült leginkább - a Vizslás-Kazár és a Sámsonháza-Nagykeresztúr gyorsaságikon előzetesen kisebb különbségekre számíthattunk. Ranga Péter rögtön bekezdett és némi meglepetésre megnyerte a napi első, majd a harmadik szakaszt is, Herczig pedig hiába volt a leggyorsabb Cereden, nem tudott közelíteni Hadikhoz és Vinczéhez. A második körben aztán Rangáék remeklése végetért, turbóhiba miatt kiestek a negyedik helyről, így Velenczei és Turán is előrébb lépett egyet-egyet.
A dráma aztán az utolsó gyorsaságira maradt: két szakaszgyőzelem után, az abszolút első helyért való támadás során defektet kapott Vincze Ferenc, így egyrészt elesett a Power Stage-pontoktól, másrészt elúszott a biztos második hely - sőt, egészen az ötödik pozícióig csúszott vissza. A kiváló futamot produkáló szécsényi versenyző így ezúttal lemaradt a dobogóról, Hadik Andrást viszont semmi nem zavarta meg abban, hogy megérkezzen a bajnokságba: idei első, pályafutása harmadik győzelmét még a Power Stage első helyével is megspékelte, így a gyengébb miskolci szereplés után jelezte, hogy vele is számolni kell.
A második hely végül Herczigék ölébe hullt, a dobogó alsó fokára pedig a Miskolcon nullázó Velenczeiék állhattak fel az R5-ös Hyundaijal, megelőzve Turánékat. Ifj. Ranga László odaért a hatodik pozícióba, a 3-as kategóriát Maticsék nyerték, a Rali2-t Miskolchoz hasonlóan most is Csomós Miklósék húzták be, a Historic küzdelmeiből pedig mindkét nap Wirtmann Ferencék kerültek ki győztesen.
Az Ózd Rali végeredménye:
1. Hadik-Kertész Ford Fiesta R5 1:12:10,7
2. Herczig-Bacigál Skoda Fabia R5 +13,8
3. Velenczei-Szedő Hyundai i20 R5 +58,2
4. Turán-Farnadi Ford Fiesta R5 +1:10,4
5. Vincze-Bazsó Skoda Fabia R5 +1:20,3