De nem adtuk fel, és a lényeg a lényeg, a pontok a tarsolyban, a kupák, pedig a polcon vannak, nem utolsó sorban pedig a bajnokságban az ERC2-es kategóriában feljöttünk a 3. helyre.
Az hogy a verseny milyen múlttal rendelkezik, kiválóan fémjelezte, hogy idén immáron 25. alkalommal rendezték meg. A pályák nagyon tetszettek a párosnak, hiszen aszfaltos felületen jobban érzik magukat, nagy szintkülönbségek és magas átlagsebesség a jellemzi a Rzeszów környéki utakat. A jó pályák mellett nagy meglepetés volt mindenki számára maga Lengyelország, tiszta, rendezett, és mindennek van gazdája. Jó minőségű utak, magas színvonalú szállások nagyon olcsón, a bevásárlás után a pénztárban, pedig minden magyar álla leesett, hiszen abszolút hihetetlen, amit a pénztárgép mutat, egy mondattal lehet jellemezni, mint ha egy másik bolygón járna az ember.
Nagyon jól indult minden az Érdi Rallye Team párosának, a felkészülés olajozottan működött, ugyan a rendezők nem voltak a helyzet magaslatán, hiszen az egy naposra kiírt pályabejárás és az este 22:00 óráig elhúzódó gépátvétel, azért elég kimerítő volt mindenki számára. Sajnos már a gépátvételen elkezdődött a pech sorozat, sajnos a csapat nem vette észre, hogy lejárt a kézi poroltó készülék, és a navigátor ülés pozíciója sem tetszett a technikai személyzetnek, de mivel este tíz órakor már nem tud semmit lépni az ember, így reggelre kért a csapatvezetés időt, hogy bemutassák a hibák kijavítását. Hála istennek a Lengyelek olyan segítőkészek, hogy hamar sikerült orvosolni a problémát.
Csütörtökön reggel a bemelegítésen, Tibi és Gyuri is egyaránt jelezte, hogy nagyon gyenge az autó, pedig ismét új motor duruzsolt a géptető alatt (az előző tönkre ment Belgiumban) de nagyon nem találták a fiúk a nyomatékot, ráadásul folyamatosan túlmelegedett a motor. Ennek ellenére a kategória második, és abszolút tizennegyedikként kvalifikálták magukat a versenyre.
A szerelők nekiláttak az autóban a hiba megállapításnak, cseréltek egy termosztátot, de a hűtőt nem ítélték rossznak, és nem is volt vele semmi baj.
A verseny csütörtökön este nyolc órakor kezdetét is vette, egy szenzáció számba menő városi szakasszal, ahol rengeteg néző között lámpasorral, világító féktárcsával száguldoztak a résztvevők, de itt jött a következő feketeleves. Nagy valószínűséggel az autó délutáni szerelésénél nem sikerült minden tökéletesen, hiszen a fiúk gumimelegítése közben lelőtte a turbócsövet az autó. Tibi itt kicsit maga alá került, hiszen egész évben erre várt, korábban szlalom bajnok volt így az ilyen jellegű pályák a kedvencei. Sajnos majdnem egy percet kapott a páros a kategóriában.
Másnap reggel a Rallye versenyzésre kiválóan alkalmas idő fogadta a résztvevőket, és kezdetét vette a 212 kilométeres száguldás. Sajnos az idők nem jöttek, ezt értette is a csapat, hiszen sehol sem volt a nyomaték, és a hajtás is kezdett rakoncátlankodni, a nap második felében pedig a gyorsaságin kellett kicserélni egy defektet, ami szépen szólva is már csak hab volt a tortán. Még nem volt vége a napnak, és a pech sorozatnak sem. A napi utolsó gyűjtőben közölték a párossal, hogy már csak egy gumit használhat fel a csapat, mert a szervezők bele számolták a bemelegítésen használt abroncsokat is, az összes versenyen használható gumik közé. Általában ez nem így szokott, lenni, de sajnálatos módon, ezt nem írták le és a csapatvezetői meetinget egybe tették a gépátvétellel, és két helyen nem sikerült a csapatvezetőnek egy időben ott lenni. Ennek köszönhetően másnapra csak egyetlen egy darab új gumija maradt a csapatnak, és vissza volt még egy komplett Magyar bajnoki futam távja. Egy nagyon fontos dolgot azért nem szabad elfelejteni, hogy a fiúk a kategória második, és az abszolút értékelés huszonkettedik helyéről várták a folytatást.
A verseny második napjának reggelén a hajtás pumpa végképp megadta magát, és a kopott gumikhoz megérkezett az eső is. Erre nagyon nem lehet mit mondani, hiszen fordult a kocka és egyszerre olyan szituáció állt elő, ami nem éppen versenyzésre alkalmas. A csapat innentől kezdve csak a biztonságos célba érkezésre koncentrált, és abban reménykedett, hogy nem kerül több porszem a gépezetbe.
Minden jó, ha a vége jó! Szombat este Rzeszów város főterén, az ERC2-es kategória második helyén és az abszolút értékelés tizennyolcadik pozíciójában gurult fel a dobogóra ifj. Érdi Tibor és Papp György, na és persze a Mitsubishi Lancer Evo X-es versenyautó, értékes pontokat gyűjtve, ami még az összetett értékelésben is felrepítette őket a dobogó harmadik fokára.
A csapat már meg is kezdte a felkészülést a hónap utolsó előtti hétvégéjén megrendezésre kerülő Cseh Barum Rallye-ra.