Bemutatnád az olvasóinknak az eddigi versenyzői pályafutásodat?
- Pár éve vásároltam egy utcai Ladát amit aztán körülbelül egy hónap után szétszedtem, hogy nekem versenyautó kell. Február körül végre sikerült összerakni, majd belevágtunk az idei Magyar Amatőr Rali Bajnokság nyugati régiójába. Szóval ez volt az első évem.
Milyen tervekkel vágtatok neki a 2015-ös esztendőnek, és mi valósult meg belőle eddig?
- A fő cél az volt, hogy minden közelben lévő versenyre eljutni, megbízható autóval (ami Ladánál nagy szó), magunkhoz képest a legtöbbet fejlődni. Szerintem majdnem mindent teljesítettünk.
Hogyan sikerült számotokra a 6. Auto-Szoft Rali?
- Először is megköszönném Nagy Tominak a navigálást. A verseny elég kalandos volt, nagyon észnél kellett lenni. A shakedownon sikerült megforogni kb. 20-al, valamint az „S” kanyar is necces volt. Ezek be is tették nekünk a kaput egész napra, így hát lépésben folytattuk a korcsolyázást. A 4. gyors tetszett a legjobban, talán addigra kezdtünk hozzászokni a körülményekhez, ezért kicsit sajnáltam, hogy elmaradt az utolsó! Összességében jó tanuló verseny/év volt.
Az autóban hogyan érzitek a nézők mennyire szeretik a Ladás versenyzőket?
- Szerencsére ez már hagyomány, hogy a rali versenyeken imádják a Ladákat és ez bentről is érezhető. Remélem sokáig így marad!!!
Vannak már tervek a 2016-os esztendőre, vagy még korai a kérdés?
- Tervek vannak, de semmi sem biztos. Valószínű maradunk a nyugati régió futamain, valamint jövőre szeretném kiegészíteni 1-2 messzebbi sprint futammal (Pécs, Miskolc környéke). Végül szeretném megköszönni a CSALÁDOMNAK, BARÁTAIMNAK, az egész éves rengeteg segítséget, szerelést mert nélkülük tényleg nem tudott volna létrejönni semmi!