A székesfehérvári verseny történései előtt egy kicsit tekintsünk vissza az előző versenyre ami ugyebár a Szombathely Rally volt. Hogyan foglalnád össze az ISEUM Rallye történéseit a Ti szemszögetekből?
- Sajnos vegyes érzelmekkel kellett, hogy távozzunk Szombathelyről. Jól indultak a dolgok, az elején még azért próbáltunk vissza állni a murvára és az új gumit is meg kellett szokni. Ettől függetlenül jó időket tudtunk menni, és amikor bemelegedtünk sikerült egy kategória első időt is futni. Ekkor már nagyon élveztük a versenyt, de sajnos nem sokáig, mert a következő gyorson eltörött a segédirányítókarunk. Ötödik segebbségi fokozatban az első lassító előtti féktávon ment szét és így a fékünk is teljesen elment. Így utólag nem sokon múlt, hogy rosszabbul végződjön a verseny, de aztán ki tudtunk jönni a szervízbe és folytathattuk tovább. Ezt követően már csak pontokat tudtunk menteni ez volt a legtöbb amit így ki lehetett hozni ebből a versenyből. Kár érte mert dobogós esélyeink voltak és nagyon jót versenyeztünk addig amíg jól ment az autó.
A Rally2 mezőnyének a szombathelyi verseny murva volt, a fehérvári megmérettetés viszont aszfalt. Te melyik talajtípust szereted jobban, és miért?
- Szeretem mind a kettőt, mert megvan mind a kettőnek a saját “feelingje”! Az aszfaltos versenyek azért még is egy picit közelebb állnak hozzám.
Milyen tervekkel érkeztetek előzetesen a “királyok városába”?
- Nem titkolom győzelmi, de legalább dobogós tervekkel vágtunk neki a hétvégének. Szerettünk volna egy jót versenyezni és értékes pontokkal távozni. Nagyon szerettünk volna egy jó eredményt elérni, hogy a bajnokságban is előrébb tudjunk lépni.
Hát sajnos ez a verseny sem volt a számotokra problémamentes… Miért is?
- Valóban nem volt az. Mindjárt az első gyorson szétment a hátsó futóművünk. Eltört a lengőkar felfogatása, így képtelenek voltunk kiállni, nem volt értelme tovább folytatni a versenyt. Aztán visszaérve a szervízparkban meg tudták javítani a fiúk, így nagy örömünkre vissza állhattunk a versenybe a második körre. Majd jól is működött minden egészen a második gyors végéig, ahol felrobbant a motorunk, így végleg fel kellett, hogy adjuk a versenyt.
A negyedik gyorson viszont mentetek egy abszolút második, illetve egy kategória első időt!!! Ez azért egy kicsit jobb szájízt add a fehérvári kalandnak?
- Igen, nagyon letaláltunk a pályán és jól éreztük magunkat, megvolt a ritmus és a tempó is. A beíróban pedig azt láttuk, hogy az időnk is remek. Nagyon örültünk akkor ennek a részeredménynek, de a következő gyors aztán nagyon elvette ezt a jó kedvünket…
Veszprémben újult erővel támadtok?
- Sajnos most elég kevés ennek az esélye. Új motort kell építenünk és ez nem lesz könnyű. Remélhetőleg azért a veszprém utáni futamon már újra vissza tudunk térni. Most azon dolgozunk, hogy mihamarabb meglegyen az új erőforrás és ne kelljen sokat kihagynunk emiatt.
Addig is gratulálunk a többieknek és köszönjük a segítséget a szervizcsapatnak (Köszi fiúk, Laci, Zoli, Csabi, Balázs,) és a támogatóinknak.