A sikeresnek mondható szombathelyi verseny után, hogyan készültetek a fehérvári versenyre?
- Igazából megpróbáltunk egy picit jobb, talán pontosabb murva itinert írni, hisz még ebben nem volt tapasztalatunk!
A verseny első napján – ami murva volt – hogyan éreztétek magatokat, mi történt veletek?
- Hát nem mondom, hogy fergetegesen… Jó dolog ez a murva csak nem nekünk…Volt egy hibám is amelynek következtében komplett hátsó futóművet kellett cserélni!
A meleget hogyan viseltétek, Ti és a Citroen?
- Az autó nagyon jól viselte, mi már kevésbé…
A második napon az első körötök igen jól sikerült.
- Igen, alapvető taktikánk az volt, hogy a murva napot elspóroljuk, és majd aszfalton megmutatjuk, ez a második kör közepéig sikerült is…
Aztán jött a csákberényi gyors… Mi történt?
- Hát igen… A gyors -nagyjából- felénél, egyszercsak kigyorsításon megállt a motorunk, majd nagy füstfelhő, és a géptetőt felnyitva szembesültünk azzal a ténnyel, hogy a komplett motortér lángol… Sikerült hamar eloltanunk, nekünk nem esett bajunk. Később kiderült, hogy a 4-es henger hajtókara szakadt el, kiütötte a blokk oldalát, és itt távozott a motorolajunk a leömlőre, és ott gyulladt be…
Az autóban mekkora a kár?
- Szerencsésen megúsztuk egy motorcserével, illetve egy géptető cserével, már ültem az autóban, mentem vele kedden.
Reméljük ez a verseny nem szegi a kedveteket, és Veszprémben találkozunk.
- Ez technikai sport, sajnos ilyen akármikor megeshet nem szegi kedvünk, és igen Veszprémben találkozunk! Ezúton szeretném megköszönni az autót, kiszolgálást, hangulatot a TMC rallysportnak, és az összes szerelő srácnak, Mezey Tominak, az autogumiplaza.hu-tól a segítséget és az abroncsokat, a navigátoromnak Beliczky Istvánnak, és nem utolsó sorban Csekő Gergely, és Gyulai András barátaimnak az egész hétvégés “segítőautó” szerepet!