Mivel telt az idő a Mecsek Rali, és az Eger Rali között?
- Az azóta eltelt idő alatt az autó felkészítése volt előtérben alapozás gyanánt. A váltó átesett az ilyenkor szokásos revízión, némi apróbb fejlesztések történtek a féken és egy kis minimális dekort tettünk az autóra. A verseny előtt pár nappal teszteltünk egy keveset, másnap egy kis programozás és már csomagoltunk is Egerre.
Hogyan készültetek fel az Eger Rali szakaszaira?
- A Mátrában még ilyen formában nem versenyeztünk, főleg az erdei szakaszokra szántunk több időt, a többi klasszikusnak mondható gyorsasági itinerjét csak le kellett “porolni” feltéve , ha nálunk volt. Balázs otthon hagyta a jól bevált régi Egerszalókot, így azt újra írtuk.
Voltak kalandok a versenyen?
- Mindig van amire azt mondjuk, hogy nem értjük, hogy mitől maradtunk az úton, de olyan igazán meleg helyzetünk egyet leszámítva nem volt. A Mátrában nagyon könnyen le lehetett esni az útról, de próbáltuk okosan és pontosan menni, javítottunk menet közben az itinerben, sokat változott a pálya hála az esőnek. A vasárnapi pályák már nagyon jól autózható szakaszok voltak.
Egy kérdést mindenféleképpen fel kell tennem. Attilával (Lángi) jót versenyeztetek?
- Verseny volt az Attiékkal, pláne az első napon. Nagyon sajnáljuk, hogy az Áron és a Balázs kiesett, így négyen komoly csatákat vívtunk volna mind a két nap.
Az ORB értékelését figyelembe véve az abszolút húszban végeztetek. Ez a realitás?
- Ha minden rendben megy valahol itt kéne, vagy egy picit, 3-4 hellyel is előrébb lehet végezni ezzel az autóval. Maradt még bennünk, a második nap spórolósra vettük a tempót, nagyon szerettünk volna célba érni és nem vállaltunk fölösleges kockázatot.
Tavaly láthattunk benneteket spint versenyen is indulni. Az idén is terveztek egy-két sprint jellegű versenyen rajthoz állni?
- Egyenlőre nem nagyon látjuk, hogy milyen sprint versenyek vannak kialakulóban, elsősorban az ORB mezőnyében szeretnénk helyt állni, így az év elején kicsit sűrű a program, a héten már Miskolcot tervezzük.
Köszönet a szervízcsapatnak, Abdulnak, Kopinak , Bécinek, Boginak, Málnának, Vilinek, és annak a rengeteg embernek, aki kilátogatott és biztatott minket a gyorsokon.