Tudom, hogy az első gyors után az első mondatod az volt, hogy "Hollywoodi mosoly, Monte Carloban"...ennyire happy volt minden?
- Nagyon izgultam az időjárás miatt, egész nap az eget és a versenytársakat figyeltem, hogy ki milyen gumival vág neki a szakasznak. A pálya bizonyos részeit sokkal jobban megtiszteltük az esti szakaszon, mint kellett volna, de értelmetlenek gondoltuk a sötétben felesleges kockázatot vállalni. Sokat kell még gyakorolni az autóval, hogy igazán jól sikerüljenek az első gyorsok. Volt, amikor úgy éreztük rossz időt mentünk, és akkor kicsit elszontyolodtunk, de mikor kiderült, hogy benéztük, mert elég jól mentünk, na akkor volt ez fotózkodás a boxban…tudod a Hollywoodi Mosoly, Monte Carloban. J De minden viccnek a fele igaz. J
Ödön először navigált neked, és először is ült a C2-ben. Megvolt az összhang?
- Az összhanggal nem volt gond, Ödön korábban már több ízben diktált különféle autókban. A pályabejárás során sikerült a közös hangot megtalálni, nagyon jó itinert írtunk, ami végig jól működött a verseny során. A korábbi verseny tapasztalataiból tanulva sikerült ezt is fejleszteni, így a futam során önmagunkhoz képest folyamatosan gyorsultunk. Ezúton is szeretném neki megköszönni a maximális segítséget. Valamint Ödön számára körülbelül akkora élmény volt egy ilyen autóban ülni, mint nekem még mindig. Tetszett neki is.
A jelmondatod a "No stressz" volt. Betartottad?
- Van még mit fejleszteni ezen a stressz kérdésen. Picit túlizgultam a dolgokat, és akkor nyugodtam mindig meg, mikor a versenyautóval elindultunk a következő szakaszra. Nagyon sokat tanultam a két napban. Sikerült ismét egy jó kis versenykilométer adagot gyűjteni, teljesen más pályán, mint a korábbiak. Más útviszonyokban, és más körülmények között. Maximalista vagyok, az élet minden területén, ezért nem vagyok elégedett magammal, bár a csapat szerint jól haladunk lépésről lépésre. Összességében nagyon jól sikerült Laciékkal mindent megszervezni, tehát kezdünk összeszokni, és azt gondolom ez is nagymértékben, és pozitív irányba befolyásolja a fejlődésünket. Tudod ez olyan, mint a vizsgadrukk, mikor elérkezik az idő, egy csapásra elmúlik az izgalom…és csak az számít, hogy jók legyünk.
Milyen szavakkal tudnád jellemezni a versenyt, a navigátorodat, a szervizeseket, a Bakó Rally Teamet...vagy úgy ámblokk a Szilveszter Ralit?
- A verseny szerintem nagyon jól szervezett, pörgős, nívós megmérettetés volt. A szervezők ismét kitettek magukért, nagyon gördülékenyen, és az időtervnek megfelelően zajlott minden. A rali egy csapatsport, ahol a pilóta már csak tereli az autót a megfelelő úton, és megbízik a navigátorában, én pont ezt tettem, köszi Ödön. Ezért ezúton szeretném megköszönni a szervizes srácoknak, hogy egy tökéletesen felkészített és beállított autóval indulhattunk, Bakó Lacinak a sok tanácsot és a folyamatos koordinációt. A Bakó Rally Team maximális hozzáállása és segítsége mellett sikerült nagyobb hibáktól mentesen célba érnünk. Külön köszönet Apkó Andrisnak a sok tanácsért.
Köszönet a támogatóknak:
CQSZ Europe Kft.; AuTóthMosó Kft.; L + L 2006 Kft.; Bakó Rally Team; Mad985Photo