Miért pont az Evo VI-os Mitsibishi?
Ez egy régi álmom volt. Gyerekkoromban Tomi Makinen volt az egyik példaképem, és már akkor beleszeretettem ebbe az autóba, amikor ő ment vele a vb-n. Ez volt a fő ok, ami miatt emellett az autó mellett döntöttem, a másik, hogy ez most már elég idős technikának számít, úgyhogy elég olcsón meg lehetett kapni.
Milyen versenyeken indultál el idén az autóval, és milyen eredményeket sikerült elérned vele?
A kunmadarasi amatőr kupasorozatban kezdtem el ismerkedni az autóval, ott két versenyen indultunk még a télen. Utána a MARB amatőr ralisprint bajnokság futamain álltunk rajthoz, ahol két abszolút és kategóriagyőzelmet is sikerült szereznünk navigátorommal, Madár Tiborral – Borsodnádasdon és Kazáron nyerni tudtunk.
Nehéz volt átszokni az összkerekes autóra?
Azt mondják, hogy aki Zsigulit tud vezetni, az mindent tud! Nem tudom, hogy ez valóban így van-e, de az biztos, hogy sokkal hamarabb összeszoktam ezzel az autóval, mint annak idején a Ladával. Néha még tud okozni meglepetéseket, de már nem gyakran.
Mik a tervek az idei év hátralevő részére, illetve 2015-re?
Idén lesz még egy MARB-os verseny, azon szeretnénk elindulni, de ez a támogatóinktól is függ. A Szilveszter Ralin viszont biztosan ott leszünk, jövőre pedig már a Rali2-ben szeretnénk teljes szezont futni, természetesen továbbra is a László Racing színeiben, a Mitsubishi Evo VI-ossal.