A szeptemberi csehországi VII. Star Rally Historic verseny előtt, a páros egy hónappal a Baranya Kupán versenyzett utoljára Magyarországon, ahol sikerült tovább erősíteni mind a Replica abszolút, mind pedig az R1 kategória vezető pozícióját, és mivel a Budapest Rallye elmaradt, így nem a legpatinásabb pécsi viadalon ér véget a bajnokság, hanem a két hét múlva esedékes I. Mannol Pilisvörösvár Rallye-n.
„Vezetjük a bajnokságot abszolútban és kategóriában is, és ez megnyugvásra ad okot a hátralevő két verseny előtt. Matekoztunk egy keveset mostanában, több lehetséges célba éréssel is számoltunk, és arra jutottunk, hogy Pécsen a biztos pontszerzés mellett a kocsira is vigyáznunk kell, hiszen pár nap különbséggel két versenyt rendeznek Historicban.” – kezdte a beszélgetést Papp Tamás.
A pályák tekintetében a megszokott pécsi utak mindenki számára ismerősek lesznek, egy kivételével, hiszen a prológot a pláza parkolóból a reptérre viszik a szervezők.
„Láttunk videót a reptéri pályáról, és őszintén megmondom, nagyon nem szeretjük az ilyesfajta szlalom pályákat, mint ahogy a zobáki pálya sem tartozik a kedvenceink közé.” – tette hozzá Veréb Zoltán.
A 2014-es Országos Historic Rallye Bajnokság Replica abszolútjának állása négy verseny után:
- Veréb Zoltán – Papp Tamás – Lada VFTS 26 pont
- Szabó László – Illés Péter – Lada VFTS 18 pont
- Stepán Árpád – Bán Viktor – Lada 2101 18 pont
- Szecsődi András – Major Erik – Alfa Romeo GTV6 18 pont
A 2014-es Országos Historic Rallye Bajnokság R1 kategóriájának állása négy verseny után:
- Veréb Zoltán – Papp Tamás – Lada VFTS 30 pont
- Szabó László – Illés Péter – Lada VFTS 20 pont
- Stepán Árpád – Bán Viktor – Lada 2101 18 pont
- Merencsics Árpád – Varga Sándor – Suzuki Swift GTI 18 pont