„A kib*szott bokszba bevezető körön történt!” – Steiner Schumacher 700 ezer dolláros autótöréséről
https://formula.hu/parc-ferme/35244
Rövidesen megjelenik a Haas Formula-1-es csapatfőnökének, Günther Steinernek az új könyve, amely angolul a Surviving to Drive (szabad fordításban: Túlélni a vezetésért) címet viseli, utalva és játszva a Netflix dokumentumfilm-sorozatának címével. Ebben a 2022-es évad nehézségeit és örömeit részletezi a tőle megszokott stílusban Steiner, aki a The Times szemléje szerint igencsak kifakadva írt Mick Schumacher suzukai szabadedzés végén történt autótöréséről:
„A kib*szott bokszba bevezető körön történt! A bevezető körön! Persze, nagyon vizes volt a pálya, de senki más nem írt le úgy autót, hogy visszafelé tartott a bokszba. Öt perc után elveszítettünk egy autót, most pedig egy újat kell építenünk. Nem lehet olyan versenyzőm, akinél nem vagyok biztos benne, hogy biztonságosan körbe tudja vinni az autót egy lassú körön. Ez egyszerűen kib*szott nevetséges. Hány embert tudnánk foglalkoztatni 700 ezer dollárból? És most elő kell kerítenem ezt a pénzt” – írta Steiner. A Haas-vezér szerint egyébként összesen 2 millió dollárba kerültek a csapatnak tavaly Schumacher balesetei, ez is közrejátszott abban, hogy az idény végén nem volt maradása az amerikai istállónál a németnek.

fotó: DPPI
Le Mans-ban sem feledik Nicky Haydent
https://formula.hu/parc-ferme/14843
A #22-es számú Oreca-Gibsont a Kentucky Kölyökre emlékező matrica díszíti:
#kentuckykid #LeMans24 pic.twitter.com/pprBYWqQR5
— Mattzel89 (@Mattzel89) June 14, 2017
Szeretnél bekerülni az F1-szurkolók nagykönyvébe?
https://formula.hu/parc-ferme/14840
Szeretnél találkozni Habsburg Ferdinánddal?
https://formula.hu/parc-ferme/14845
Ha igen, akkor csütörtökön délben irány a Hősöök tere!

Focisérülés miatt nem lesz ott Le Mans-ban a tavalyi dobogós
https://formula.hu/parc-ferme/14846
Lucas di Grassi az előző szezonokat az Audi színeiben versenyezte le a WEC-ben – tavaly ezüstérmesként zárta a szériát, Le Mans-ban pedig négy próbálkozásából háromszor dobogón állt. Az Audi kiszállása miatt ő is kiszorult az LMP1-ből, elsődlegesen a Formula-E-re koncentrál, a Le Mans-i 24 órásra azonban ötödször is benevezett a GTE Pro kategóriába, a #48-as AF Corse Ferrarival James Calado és Alessandro Per Guidi csapattársaként.
Di Grassi bokája múlt szerdán sérült meg, miközben barátaival futballozott. Ennek ellenére részt vett a Formula-E berlini versenyén, a szerdai szabadedzéssel és időmérővel kezdődő Le Mans-i 24 óráson mégsem lehet azonban ott – az elektromos széria spórolós vezetési stílusát bírta, az egynapos azonban más műfaj. Di Grassinak nem sikerült teljesítenie a tesztet, amely során hét másodperc alatt el kell hagyni a pilótafülkét. A versenyzőnek műtétre is szüksége lesz. Helyét Michele Rugolo veszi át.

BTCC: Davenport továbbra is kómában
https://formula.hu/parc-ferme/14844
Csapata, a Motorbase közleményt adott ki a szombaton súlyosan megsérült Luke Davenport állapotáról. Mint ebből kiderül, a versenyző továbbra is mesterséges kómában van, de biztató hírről is be lehet számolni: feje, nyaka és gerince sértetlen. Többször megműtötték, a tervek szerint napokon belül megkísérlik felébreszteni.

Kutya egy poszt ez!
https://formula.hu/parc-ferme/14839





Ma 8 éve törték meg az Audi rémuralmát
https://formula.hu/parc-ferme/14838
A 2009-es Le Mans-i 24 óráson a Peugeot letaszította a trónról a hosszú évek óta uralkodó Audit:
Láttad már a videót, amelyen Schumacher átvág egy sikánt, hogy beintsen Hamiltonnak?
https://formula.hu/parc-ferme/14837
Tudjátok, miért fontos a pálya közepén sétáló ember?
https://formula.hu/parc-ferme/14836
1969, Le Mans, rajt - ha nem ismered a sztorit, ide kattintva megtalálod!

Ugye te sem zavarnád meg, ha ilyen szépen kéri...?
https://formula.hu/parc-ferme/14835
Ha F1-et nézek, ne bosszants! Hozd mindenki tudtára, hogy vannak határok!
Senna örök - webshopunkban számos, a brazil legendára emlékező terméket találsz
https://formula.hu/parc-ferme/14834
Nagy Dani gokartba pattant!
https://formula.hu/parc-ferme/14833
És egészen pazarul teljesített az Avalon Parkban a Formula által életre hívott Toppilóták toplistáján:
Az 1994-es pilótafelállás vizualizálva
https://formula.hu/parc-ferme/14825
Bosnyák Krisztián kiváló munkája:

Egyszerűen lenyűgöző a Rebellion Le Mans-autója!
https://formula.hu/parc-ferme/14819


Hogy működik a kormány - Fernando Alonsóval!
https://formula.hu/parc-ferme/14830
A Hungaroring jövőjéről őszintén
https://formula.hu/parc-ferme/14828
TV-műsorunk legújabb adásában Gazsi Júliával, a Hungaroring vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk a magyarországi versenypálya jövőjéről:
Ez a valami: Heidfeld ugyanazt a rekordot tartja a Formula-1-ben és Formula-E-ben is
https://formula.hu/parc-ferme/14826
Nick Heidfeld sohasem volt az a sztáralkat az autóversenyzésben, viszont jelenleg egy olyan különlegesség fűződik a nevéhez, amihez hasonlót nem könnyen lehet találni a technikai sportok világában. A Formula-1-ben egy évtizedet lehúzó német azzal a nem túl hízelgő rekorddal távozott a sorozatból, hogy a legtöbbször, szám szerint 13-szor állt dobogóra anélkül, hogy egyszer is győzött volna. Heidfeld a hétvégén a Formula-E Berlin ePrix-jének első futamán az elektromos sorozatban is elérte ugyanezt: hatodik alkalommal szerzett pódiumot, egylőre győzelem nélkül. Ez utóbbin jelenleg Jean-Eric Vergne-nyel közösen osztoznak.

Paul di Resta alaposan beszólt volt csapatának!
https://formula.hu/parc-ferme/14832
Szerintem a Force India verseny utáni eligazítása nem volt annyira nyugodt, mint azt beállítják... Ismerem a szabályaikat, és hogy hogyan működnek - írta Paul di Resta a Twitteren, természetesen a Perez-Ocon ügy kapcsán.
Guessing the Force India debrief after the race yesterday was not as calm as they made it seem...... I know the rules and how they work.
— Paul Di Resta (@PaulDiResta) June 12, 2017




