Perez a Cadillac pilótájaként tér vissza
A mai nap legfontosabb F1-es hírét a Formula.hu szállította. Megvalósul a mexikóiak vágya: Sergio Perez is aláírt a jövőre debütáló Cadillac istállóhoz, így 2026-ban visszatér az F1 mezőnyébe – tudta meg lapunk. Részletek cikkünkben.

Gyorsul a McLaren, magabiztos Piastri
Folyamatosan gyorsult a McLaren az elmúlt futamokon hozott apró fejlesztéseinek köszönhetően, így az eddiginél is pozitívabban várják a nyári szünet utáni időszakot – erről beszélt Andrea Stella csapatfőnök. A papayák bajnoki éllovasa, Oscar Piastri szerint pedig megvan benne a kellő önbizalom a világbajnoki cím megnyeréséhez.
Pozitívumok 2026-ról: „Elérhetjük a 400 km/h-s sebességet is”
Végre pozitívumok is elhangzanak a 2026-os F1-es autókkal kapcsolatban: James Allison a kényelmesebb kezelést, Felipe Drugovich a gyorsulást, Toto Wolff pedig a 400 km/h-s maximális tempót emelte ki.
Ezen kell javítania a Ferrarinak, ha a McLarennel akar küzdeni
A McLaren mindig ott tud lenni az élen, kiegyensúlyozottak a versenyhétvégék során – Frederic Vasseur szerint ezért vannak jócskán a Ferrari előtt az idei F1-es szezonban. A csapatfőnök szavai itt olvashatóak.
MotoGP: Marc Marquez parádézott, a magyar versenyző bukott a Balaton Park Circuiten
Tombol a MotoGP-láz hazánkban, ugyanis a Balaton Park Circuiten versenyez ezen a hétvégén a motoros csúcskategória, valamint a szériát kísérő Moto2, Moto3 és MotoE is. Az idén megszokottakhoz híven Marc Marquez remekelt az időmérőn és a szomabti sprintfutamon is, ellentétben csapattársával, Francesco Bagnaiával, aki elmondása szerint a legkeményebb időszakát éli meg a MotoGP-ben.

A MotoE magyar versenyzője, Varga Tibor biztatóan kezdte a hétvégét, ma azonban szörnyen alakult a napja: az első MotoE-futam elején balesetet szenvedett, majd egy másik versenyző eltalálta a földre kerülő fiatalt. Vargát sokáig ápolták, majd kórházba szállították, de szerencsére komolyabb sérülések nélkül megúszta az esetet.
Ezen kívül több exkluzív anyaggal is készültünk a helyszínről. A MotoGP világbajnokával, Jorge Martinnal készült interjúnk első részéből kiderül, mi volt a legrosszabb pillanat a sérülései közepette, hogyan kezd összecsiszolódni az Apriliával, és miért szereti Budapestet. Emellett Kis Tiborral is beszélgettünk, aki 1992-ben rajthoz állt a hungaroringi 125 köbcentis vb-versenyen.