Pletykák szerint a Formula-1-be 2026-ban érkező Audinak új célszemélye van pilótafronton. A német márka az Alpine egyik francia versenyzőjét szeretné.
Az F1-ben még a Marussiával bemutatkozó Hegedűs Andor 2014 óta dolgozott a Red Bull csapatánál, mostantól pedig az Aston Martint erősíti.
Günther Steiner nyitotta meg az Autosport International Show-t, ahol nyilatkozott is a színpadon arról, miként közölte vele a rossz hírt Gene Haas és mik a jövőbeli tervei.
A Mercedes F1-es juniorja, az F2-es bajnoki címért az utolsó fordulóig harcban lévő dán Frederik Vesti is LMP2-es autót fog vezetni idén, aki Mick Schumacherhez hasonlóan endurance-versenyzéssel igyekszik formában tartani magát, amíg meg nem nyílnak előtte a királykategória kapui.
Sörkeringő: a McLaren bejelentette, hogy az Estrella Galicia 0,0 újra a csapat támogatója lesz, a Peroni pedig a Ferrari szponzora lesz, az Aston így egyelőre alkoholmentes sör nélkül marad. A Ferrari már korábban megegyezést kötött a Peronit tulajdonló Asahi cégcsoporttal, de akkor még nem volt ismert, melyik márkán keresztül zajlik a szponzoráció.
Hét versenynapon és hat szakaszon van túl a 2024-es Dakar Rali mezőnye, és az autósoknál, valamint a kamionosoknál is kezd elég egyértelművé válni a helyzet. A motorosok küzdelme szokás szerint rendkívül szoros, de minden kategóriában vannak már nagy vesztesek, akik elestek a győzelem lehetőségétől. Tekintsétek meg a Dakar első hetéről készült videónkat!
Ha a Red Bulltól és netalán F1-ből kiszorul 2024 végén, egy sorozatban lesz számára hely: az elektromos széria társalapítója folyamatosan győzködi Sergio Perezt.
Egy apró technikai malőr okozott zavart a Varga Racing Teamnek a 2024-es Africa Eco Race tizenegyedik szelektív szakaszán, amelyet ennek ellenére sikeresen teljesített a Varga, Toma páros. A viadal eredményébe beszámító utolsó menetet a 9. helyen fejezte be a magyar egység – ugyanebben a pozícióban zárják az autós kategória összesítését is.