A nyitó hungaroringi viadalok után, ezúttal is három futam vár a Hankook Racer Cup mezőnyére, nem is akármilyen, hiszen a Pannóniaring a versenyeik közül a legérdesebb aszfalttal rendelkező pálya, ahol - június végéről lévén szó- ismét kánikula várható. A hőség okán a gumitaktika kerül előtérbe, vagyis ezen az aszfaltminőségen ki, hogyan tudja beosztani az abroncsait. A szabályok szerint csupán hat darab abroncs áll rendelkezésre az egész hétvégére, ami az időmérőt és a három futamot is jelenti. Az utolsó futamon lehet az első tengelyekre két új gumiabroncsot felrakni, tehát a második futam már kopott abroncsokon zajlik, az utolsó versenyen pedig a hátsó abroncsokban van nagyon sok kilométer, ilyenkor pedig az autó hátulja külön életet kezd élni.
Az izgalmakhoz még az is hozzájárul, hogy fordított rajtrács lesz, ezért már most borítékolható, hogy a gyorsabb pilóták mihamarabb szeretnék magukat előrébb küzdeni. A Pannóniaringen azonban nem lesz könnyű dolguk, mert nagyon szűkek a kanyarok, ami miatt nagy tömörülés várható. Szerencsére tavaly is tiszta versenyeket futottak, mint ahogy a Hungaroringen is, hiszen a sorozatra a sportszerűség jellemző. Ez a morál nagyon vonzó pontja a kupasorozatnak, emiatt is olyan nagy az érdeklődés és várhatóak újabb versenyzők az elkövetkezendő futamokon.
Még csak a bajnokság elején járunk, a bajnoki pontok szempontjából messze még a vége, de minden pilótának az a célja, hogy ne nullázzon és pontokkal térjen haza. A Pannóniaring után pedig sor kerül a Hankook Racer Cup hegyi bajnokságára is, ami ugyan egyetlen futamból áll, de magyar bajnoki címet ér.
A parádsasvári verseny egy komoly autósport esemény, ahol teljesen más körülmények között kell megmérkőzniük egymással, csak a stopper lesz a mérce!