A Manor pilótaprogramjába tartozó King a fordított rajtrács révén a pole-ból kezdte meg a száraz pályán rajzoló sprintfutamot, és a rajt után kényelmesen őrizte is az előnyét Nobuharu Matsushita, Norman Nato, Oliver Rowland és Luca Ghiotto előtt. Az első csatákat is ez az üldözőboly szolgáltatta, ahogy Nato lassan visszacsúszott, Ghiotto pedig elképesztő tempóra kapcsolva levadászta Rowlandet, majd az élen álló King nyomába eredt.
A verseny második fele már az első helyért folyó csatáról szólt, hiszen Ghiotto egyre nagyobb nyomást helyezett Kingre, de a britnek minden támadást sikerült kivédekeznie. A hajrára aztán az időjárás hozott új színezetet a futamba: pár körrel a leintés előtt jelentek meg az első esőcseppek a pilóták sisakrostélyain, majd pedig az utolsó előtti körben kezdett el komolyabban esni. Ekkor már a bokszkiállás és a gumicsere nem tűnt kifizetődő választásnak, így mindenki a csúszós pályán igyekezett eljutni a célig. Többen elvétették a féktávokat, ami a középmezőnyben látványos helyezkedéseket váltott ki. Nato kipördült és a kavicságyban végezte, a dobogós helyen álló közül pedig Matsushita hibázott Rowland nyomása alatt, amivel a brit meg is kaparintotta a harmadik pozíciót.
Az élen King a folyamatosan csúszkáló autójával is meg tudta tartani a vezetést, és a szintén óvatoskodó Ghiotto kissé le is szakadt róla a befutóhoz közeledve. A Manor tesztpilótája révén így hazai győzelmet hozott a GP2 sprintversenye: King idén másodszor nyert, Ghiotto először állhatott dobogóra, Rowland pedig szombat után vasárnap is egy harmadik helyet gyűjtött.
Miután a főversenyt megnyerő Pierre Gasly csak a 7. lett, Rowland a vezetést is átvette a továbbra is elképesztően szoros bajnoki tabellán. Most egy pontos előnyt őriz Antonio Giovinazzival szemben, de az első nyolc pilóta 25 ponton belül áll egymáshoz képest, ami egy főversenyes győzelemmel ledolgozható.
A sprintverseny végeredménye:
# | Versenyző | Csapat | Idő |
1 | Jordan King | Racing Engineering | 37:35.325 |
2 | Luca Ghiotto | Trident | 0.580 |
3 | Oliver Rowland | MP Motorsport | 11.664 |
4 | Antonio Giovinazzi | Prema Racing | 11.786 |
5 | Nobuharu Matsushita | ART Grand Prix | 17.518 |
6 | Raffaele Marciello | RUSSIAN TIME | 20.467 |
7 | Pierre Gasly | Prema Racing | 23.126 |
8 | Marvin Kirchhofer | Carlin | 25.873 |
9 | Sergio Canamasas | Carlin | 26.721 |
10 | Nicholas Latifi | DAMS | 27.370 |
11 | Arthur Pic | Rapax | 28.061 |
12 | Artem Markelov | RUSSIAN TIME | 28.632 |
13 | Mitch Evans | Pertamina Campos Racing | 28.844 |
14 | Alex Lynn | DAMS | 29.598 |
15 | Nabil Jeffri | Arden International | 31.284 |
16 | Daniel de Jong | MP Motorsport | 32.249 |
17 | Jimmy Eriksson | Arden International | 35.412 |
18 | Sean Gelael | Pertamina Campos Racing | 40.058 |
19 | Gustav Malja | Rapax | 46.964 |
20 | Philo Paz Armand | Trident | 1:30.028 |
21 | Sergey Sirotkin | ART Grand Prix | 1:30.624 |
22 | Norman Nato | Racing Engineering | +2 kör |