Az első pozíciók sorsa már a rajtnál eldőlt: Richie Stanaway kilőtt a második helyről, és faképnél hagyta Raffaele Marciellót, Szergej Szirotkin pedig a negyedik helyről utasította maga mögé Julian Lealt – a top három ebben a sorrendben is ért célba a 30 kör végén, Mitch Evans pedig a barcelonai sprintfutamhoz hasonlóan el sem tudott indulni a rajt után.
Lealt aztán az első versenyen harmadik helyen záró Canamasas is megelőzte, mögöttük azonban nem ment minden simán: Alexander Rossi lekoccolta Arthur Pic autóját, de ő még tovább tudott menni. Nem úgy Zoel Amberg és Johnny Cecotto Jr., akik a Massanet felé ütköztek, és voltak kénytelenek feladni a versenyt. Néhány kanyarral odébb, a hajtűben pedig Rio Haryanto találta meg a korlátot, Norman Nato közreműködésének köszönhetően.
A baleseteknek köszönhetően életbe lépett a virtuális safety car, az újraindítást követően Stanaway magabiztosan tartotta meg a vezetést. A verseny vége felé Pierre Gasly mögött komoly vonat alakult ki, hat körrel a kockás zászló előtt pedig Jordan King megpróbálta az előzést az alagút utáni sikánban. A brit azonban túlvállalta magát, és dobbantót vett a DAMS autóján – King a levegőbe repült, de szerencsére négy kerékre érkezett, autója azonban versenyképtelenné vált.
Stanaway behúzta a versenyt Marciello és Szirotkin előtt, míg a pontversenyben vezető Stoffel Vandoorne 44 pontra növelte előnyét Alexander Rossi előtt 8. helyének és a leggyorsabb körért járó két egységnek köszönhetően.