A Formula-E sínylette meg talán az egyik legjobban a koronavírus-járvány miatti kényszerszünetet: a 2019/2020-as évad a február 29-i marrakeshi futam után szakadt félbe, onnantól kezdve pedig előbb csak felfüggesztették a szezont, majd a versenynaptár teljesen ki is ürült, kérdésessé téve, hogy egyáltalán be tudják-e fejezni az idényt, amelyből öt versenyt már lefutották a pandémia előtt. A nehézséget persze nem kis részben az okozta, hogy az elektromos sorozat szinte kivétel nélkül nagyvárosokban kialakított pályákon versenyez, amelyeket a járvány alatt különösen nehéz lenne megszervezni, így az is felmerült, hogy épített pályákon fejeződhet be a hatodik évad.
Nos, végül ez utóbbira nem került sor, ma ugyanis a Formula-E bejelentette, hogy augusztus elején hat berlini versennyel folytatódik és egyben zárul a félbeszakadt szezon. A helyszín az előző évekhez hasonlóan a Tempelhof repülőtér lesz, ami több szempontból is praktikus, hiszen nem a belvárosról, hanem egy már bezárt reptérről van szó, másrészt pedig akár többféle nyomvonalat is ki lehet alakítani rajta, mivel nem korlátozzák a szervezőket utcák vagy házak.
Ezzel pedig élni is fognak a bajnokság illetékesei, ugyanis három párba állították a hat fordulót, és mindegyik pár futamot más-más vonalvezetésen fogják megrendezni. Az első duplára augusztus 5-én és 6-án, a másodikra 8-án és 9-én, a harmadikra pedig 12-én és 13-án fog sor kerülni, azaz alig több mint egy hét alatt bonyolítják le a hat viadalt, ráadásul közülük négy is – beleértve a szezonzárót is – hétköznapra fog esni.
A bajnokság a Formula-E-től megszokott módon szoros és változatos, az eddigi öt fordulón öt különböző pilóta – név szerint Sam Bird, Alexander Sims, Maximilian Günther, Mitch Evans és Antonio Felix da Costa – győzött, az összetettet pedig Da Costa vezeti 11 ponttal Evans és 21-gyel Sims előtt.