Szokás szerint nem volt incidensektől mentes a Formula-E hétvégi futama. A Buenos Aires ePrix talán legvitathatóbb momentuma az autócserékhez volt köthető: az élete első pole-ját szerző Lucas di Grassi a garázsból veszélyesnek tűnő módon vágott Nelson Piquet elé. Az esetet vizsgálta is a felügyelőség, ám végül csak másnap született döntés: Di Grassit hivatalos figyelmeztetésben részesítették, emellett 1500 euró befizetésére kötelezték.
Csakhogy korábban a veszélyes kiengedésért áthajtásos büntetést szoktak kiosztani a felügyelők, amely nyilván időveszteséggel járt volna a brazil pilóta számára, aki így viszont megtarthatta dobogós helyezését, s ezáltal a pontverseny elfoglalt második pozícióját is. Nem csoda, hogy Piquet meglehetősen ingerülten nyilatkozott a történtekről:
„Semmi következetesség nincs abban, amit csinálnak” – mondta a felügyelőkről az F1-et is megjárt pilóta az Autosportnak. „Azt mondják, hogy minden eset más, de ez nem igaz: bármi is a helyzet, egy veszélyes kiengedés akkor is veszélyes. Ez nagyon frusztráló: bárcsak minden fekete-fehér lenne ahelyett, hogy az esetek 90 százalékában kicsit ilyen, kicsit olyan. Nem tudom, hogyan lehetne ez megoldani, de meg kellene, és elég emberük, kamerájuk és autóba elhelyezett GPS-ük van.”
Piquet egyébként az időmérő csoportkörében vizsgálták, amiért a gyorskörét sárga zászló hatálya alatt futotta – végül ő is megúszta szankció nélkül, de a brazil eleve nem értette az egész helyzetet: „Azt mondták, vagy zöld, vagy piros zászlók lesznek az időmérőn, de sárgák nem. Láttam a sárgát, ezért visszavettem, bekanyarodva azonban láttam, hogy nincs ott semmi. Ez befolyásolta az időmérős körömet, mégis felhívtak a felügyelőkhöz, hogy miért nem vettem vissza a sárga zászlónál, aminek nem is szabadott volna ott lennie. Hihetetlen, hogy ilyeneket kell tapasztalnunk.”