A pilóták szombat délelőtt kifejezték nemtetszésüket a London utcáin kialakított pálya egyenetlenségei miatt. Különösen a gyors 1-es kanyarban volt egy komoly huppanó, amely pont az ideális ív közepén helyezkedett el, és az autók nem ritkán a levegőbe emelkedtek, amikor keresztülhajtottak azon. Ez a technika és a versenyzők számára is veszélyekkel járt, a szervezők pedig nem is vették félvállról a panaszokat, gyorsan megoldást kerestek a problémára, és találtak is egy TecPro korlát képében. A második edzés időpontját 20 perccel elcsúsztatták (annak hosszát pedig 5 perccel lerövidítették), az így felszabadult idő alatt pedig egy korlátot rögzítettek az 1-es kanyar belső ívére, ezzel módosítva az ideális ívet, így a versenyzők oda megérkezve immár nem hajtanak rá a huppanóra.
Így fest az új 1-es kanyar:
WATCH the new-look Turn 1 for the #LondonePrix
Posted by FIA Formula E on 2015. június 27.
A megoldás hátulütője az lett, hogy az egyébként is szűk 1-es kanyar így még keskenyebb lett, és most már az előzési manőverek járhatnának veszéllyel. Erre is volt azonban ötletük a szervezőknek: elrendelték, hogy a célegyenes végén mostantól tilos lesz az előzés, a mai futam pedig biztonsági okokból nem állórajtról, hanem a biztonsági autó mögül fog elindulni. Hogy vasárnap is érvényben marad-e ez a szabály, az attól függ, hogy az éjszaka folyamán előállnak-e egy alternatív ötlettel.
A második szabadedzést tehát már ezen a módosított pályán teljesítette a mezőny, a leggyorsabb pedig ezúttal Jean-Eric Vergne volt a hétvégére narancssárga színekbe bújtatott Andretti volánjánál. Őt a bajnoki tabellát vezető Nelson Piquet Jr. követi, a 3. pedig Nicolas Prost lett. A gyakorlás legnagyobb balesetét az jelentette, amikor a versenyzéshez visszatérő Sakon Yamamoto a falnak koccanva letörte az Amlin Aguri első vezetőszárnyát, de ő is önerőből vissza tudott térni a bokszba.
A Formula-E hétvégi első futamának időmérő edzése 13 órakor kezdődik.