Bár sokan reménykedtek benne – különösen a bokszutcából induló Max Verstappen –, hogy esős körülmények között veszi majd kezdetét a 71 körös Sao Pauló-i Nagydíj, de végül a délelőtti csapadék felszáradt a Formula-1-es futam rajtjára.
A vb-éllovas Norris indulhatott a pole-ból, mellőle Antonelli, a második sorból pedig Leclerc és Oscar Piastri rajtolt. Mindnyájan a közepes keverékek mellett tették le a voksukat, nemúgy a bokszból induló Verstappen, aki tavaly a 17. pozícióból nyerte meg a versenyt – ő a keményeken rajtolt.
A rajtnál simán eljött a mezőny, az élen autózók között nem történt helycsere, ám Bortoleto a kör közepén – akárcsak szombaton – eldobta a Saubert, Hamilton pedig hátulról ment neki Colapintónak a célegyenesben, és elhagyta az első szárnyát, amik miatt érkezett is a biztonsági autó.
Az ötödik kör végén indult újra a versenyzés, és azonnal izgalmakat is kaptunk: Piastri az egyes kanyarnál kettőt próbált előzni egyszerre, azonban a belső íven haladva összeért Antonellivel, aki elveszítve irányítását a Mercedes felett Leclerc-nek csapódott. A monacói autójáról leszakadt a bal első gumi, majd ki is állt a versenyből, így egy VSC-fázissal folytatódott a Sao Pauló-i Nagydíj, Verstappen pedig egy jobb első lassú defekt miatt kényszerült kerékcserére.
A kilencedik körben ismét elengedték a mezőnyt,és Piastri komolyan rá is esett csapattársára, ám Norris szépen lassan eltávolodott, majd jött az ítélet az újraindítást követő eset ügyében: Piastri tíz másodperces büntetést kapott az ütközésért.
Chaos at the race restart! #F1 #BrazilGP pic.twitter.com/isqw82KVJo
— Formula 1 (@F1) November 9, 2025
Az élmenők közül Antonelli jött elsőként a bokszba, az olasz a 21. körben váltott közepesről közepesre, eközben pedig a VSC alatt kiálló Verstappen már a negyedik helyen haladt az alternatív stratégiával. A harmincadik körben Norris lágy gumikon folytatta tovább, így ideiglenesen Piastri állt élre, akinek még le kellett töltenie időbüntetését a bokszkiállásánál.
Négy körrel később Verstappen és Russell is megkapta a friss abroncsokat – előbbi közepes, utóbbi lágy keverékeket. Piastri a büntetése nyomán egyre inkább úgy tűnt, hogy egykiállásos taktikával megy majd végig. Eközben a 38. körben az egyetlen versenyben maradt Ferrari, Hamilton is kiállt a futamból.
A McLaren ausztrál pilótája ezzel egy időben hajtott ki lágy gumikért a bokszba, letöltve közben büntetését. Miután minden pilóta kiállt kerekeket cserélni, a változatos stratégiák eléggé felkavarták a sorrendet. Az élen a lágyakon autózó Norris haladt, mögötte Antonelli és Russell közepes, illetve lágy abroncsokon, a negyedik helyen Bearman érkezett közepeseken, majd Verstappen és Piastri sárga és piros Pirelliken.

Bearman hamar kiállt közepesekért, majd a 48. körben Russell is így tett, két körrel később az éllovas Norris is, aki a harmadik helyre jött vissza ekkor Verstappen és Piastri mögé, ám hamar kiderült, hogy Piastri is két kiálláson van, az utolsó húsz körre ő is megkapta a közepeseket, és a hetedik helyre jött vissza.
Az 54. kör végén Verstappen friss lágyakat kapott, ezzel minden tervezett kerékcsere lezajlott a mezőny elejében, így a következő sorrend alakult ki a végére: Norris, Antonelli, Russell, Verstappen, Piastri – egyedüliként a Red Bull-os érkezett a lágyakon. Ennek megfelelően a Mercedesek után is eredt, s a 63. kör kezdetén megelőzte Russellt, így a bokszból indulva, egy defekttel a verseny elején, immár a dobogós helyek egyikén haladt a holland.
A 67. kör végére már DRS-távolságba került Antonelli mögött a négyszeres világbajnok, és folyamatosan nyomás alatt is tartotta a Mercedes fiatal pilótáját, ám megelőzni már nem tudta Antonellit, ahogyan Piastri is maradt az ötödik helyen Russell mögött. Így Norris 24 pontosra növelte előnyét az ausztrállal szemben, míg Verstappen 49 pontos hátrányba került a brittel szemben, három futammal a szezon vége előtt.
A Sao Pauló-i Nagydíj végeredménye:
| 1. | Lando Norris | |
| 2. | Kimi Antonelli | 10.388 |
| 3. | Max Verstappen | 10.750 |
| 4. | George Russell | 15.267 |
| 5. | Oscar Piastri | 15.749 |
| 6. | Oliver Bearman | 29.630 |
| 7. | Liam Lawson | 52.642 |
| 8. | Isack Hadjar | 52.873 |
| 9. | Nico Hülkenberg | 53.324 |
| 10. | Pierre Gasly | 53.914 |
| 11. | Alexander Albon | 54.184 |
| 12. | Esteban Ocon | 54.696 |
| 13. | Carlos Sainz | 55.420 |
| 14. | Fernando Alonso | 55.766 |
| 15. | Franco Colapinto | 57.777 |
| 16. | Lance Stroll | 58.247 |
| 17. | Yuki Tsunoda | 1'09.176 |
| Kiesett: | ||
| Lewis Hamilton | Ferrari | |
| Charles Leclerc | Ferrari | |
| Gabriel Bortoleto | Sauber |