Negyedikként zárta Charles Leclerc a Belga Nagydíj sprintversenyét – bár a monacói az első körben a harmadik Lando Norris elé tudott kerülni, a brit pár körön belül vissza is tudta előzni a Ferrarit, akinek ezután nem volt támadási lehetősége. Leclerc végül tízmásodperces hátrányban ért célba a győztes Max Verstappenhez képest.
A leintést követően így értékelt a Formula.hu helyszíni jelenlétében és a SkySports.com oldalának a monacói: „Sokat tudunk tanulni az ilyen versenyekből, de úgy érzem, közel járunk az autóban meglevő potenciál maximalizálásához, sok mindent már nem tudunk kihozni belőle.”

„Jól van beállítva, ezzel jelenleg nincs gond. Azonban nincs is benne semmi rejtett dolog, ami reményt adhatna ahhoz, hogy a McLarenekkel vagy a Red Bull-lal harcban lehessünk.”
Hamilton fejlesztései
Lewis Hamilton a szombati versenyen a tizennyolcadik helyről rajtolva a tizenötödik pozícióba ért fel, miután a péntek sprintkvalifikáción az SQ1-ben megpördült, így nem tudott érdemi köridőt futni. A hétszeres bajnok elmondása szerint a spái hétvégén kapta meg azokat a újításokat a módosított hátsó futómű mellett, melyek Leclerc autóján a Kanadai Nagydíj óta szerepelnek – és a monacói is hibázott miattuk.
„Pozitívum, hogy nem forogtam ki és tudtam előzni, de nagyon kemény versenyen vagyunk túl” – fogalmazott a SkySports.com hasábjain a brit. „Mindannyian beszorultunk a DRS-vonatba, ami szerencsétlenül jött ki – de legalább sokat tudtam közben tanulni a fejlesztéseinkről.”

A fejlesztésekről így fogalmazott: „Az került fel az autómra, ami Charles csomagjában már Montreal óta ott van, de ott ő is hasonló módon kicsúszott miatta, mint én tegnap. Emiatt még nálam is finomhangolásra szorul, hiszen tegnap volt először az autómon – ha sikerül, nagy lehet a különbség a mai helyezésem és a délutáni időmérő között.”
„A sprintidőmérőn nem volt rossz a tempóm, a futamon talán kicsit gyengébbre sikerült – itt pedig fontos szerepe van a rajtpozíciónak, így szeretnék ma délután egy jobb eredménnyel zárni.”