A melbourne-i futam egyik hőse volt Alexander Albon, aki extrém taktikával hozta be a 10. helyre az egyébként a sereghajtók közé tartozó Williamst a mezőny legvégéről rajtolva: a brit-thai pilóta csak az utolsó előtti kör végén állt ki a kötelező kerékcserére, s ezzel éppen Guanyu Zhou elé tudott visszatérni a bokszutcából.
Jost Capito, a grove-i istálló vezetője nem győzött lelkendezni a csodaszámba menő pontszerzés után: „Azt kell mondanom, ez a versenyzés, erről szól a versenyzés. A 20. helyről, a rajtrács utolsó helyéről indultunk, mégis pontot szereztünk” – idézi szavait a PlanetF1.com. „Alex kiemelkedő munkát végzett, rendkívüli volt a versenytempója. Azt mondanám, hogy a stratégiánk kissé kockázatos volt, de kockázat nélkül nincs móka, és a végén tökéletesen bejött.”
Capito a The-Race.com szakportál kérdésére válaszolva azt is elismerte, hogy valójában a szerencsében és egy versenymegszakításban reménykedtek, amikor „ingyen” elvégezhették volna a kerékcserét a szabályok értelmében:
„Alex nagyon jól bánik a gumikkal, ahogy azt is láthattuk korábban, hogy az autónk is jól működik a kemény abroncsokon. De valójában egy piros zászlóra vártunk, ezért mentünk ilyen hosszan. Ha ilyen pozícióban vagyunk, kockázatot kell vállalnunk. Aztán láttuk, hogy ha tudjuk tartani ezt a tempót, akkor akár a 10-11. helyet is megcsíphetjük a végén egy átlagos bokszkiállással.”
Albon egy a Williams számára rendkívül nehéz hétvége végén tudott pontot szerezni Melbourne-ben, hiszen Nicholas Latifi balesetbe keveredett Lance Stroll-lal az időmérőn, míg magát a brit-thai pilótát kizárták a kvalifikációról. Capito szerint azonban mindez a fájdalom abszolút megérte a végeredmény fényében.