Lance Stroll a negyedik helyen, közvetlenül Daniel Ricciardo mögött haladt a mugellói futam hajrájában, amikor váratlanul a gumifalba csapódott az Arrabiata 2 kanyarban, ami miatt másodszor is piros zászlóval kellett félbeszakítani a viadalt. A kanadai versenyző defektre gyanakszik, és úgy érzi, Monza ismét felállhatott volna a dobogóra – szavait a PlanetF1.com idézi:
Accidente de Stroll, que impacta contra el muro.
— F1 mascarilla (@f1pills) September 13, 2020
El piloto parece encontrarse bien #TuscanGP pic.twitter.com/RYFk0WehnG
„Kár érte, hogy nem tudtam behozni az autót. Nem tudom, hogy defekt volt-e vagy felfüggesztéshiba, meg kell néznünk. Defektnek érződött, de ekkora tempónál nagyon nehéz megmondani, mi is volt. Kivizsgáljuk és megtaláljuk az okát. A tempónk nagyszerű volt, úton lehettünk volna a dobogó felé. Épp vadásztuk le Ricciardót, és izgalmas lehetett volna a vége…”
Otmar Szafnauer, a Racing Point csapatfőnöke is Stroll véleményére tud csak támaszkodni egyelőre a baleset kapcsán: „Eleinte Lance defektre gyanakodott, ezt jelentette nekünk a rádión. Azonnal megnéztük a guminyomást, ami nyilván nullán volt, de az már azután volt, hogy nekiütközött a gumifalnak, nem pedig előtte. Ki kell derítenünk, mi volt az. Pontosan ugyanazt láttam, amit mindenki más és Lance is, és ő azt sejti, hogy egy karbontörmelékkel találkozhatott a bal hátsója, az okozhatta a defektet, majd a megforgást.”
Stroll ennek ellenére bizakodva értékelte a Toszkán Nagydíjat, szerinte ugyanis működött a Racing Point által bevetett új bargeboard-fejlesztés: „Elégedett vagyok azzal, ahogy a fejlesztési csomagunk működött a hétvégén, ez jó alapot ad nekünk a következő versenyekre. Jól kezdtük a futamot, az újraindítás is jól sikerült, így ki tudtunk maradni a balhékból. Balszerencsés a végeredmény, de olykor ez történik, így is a pozitívumokat nézem.”
Mindeközben a csapattárs Sergio Perez ugyan nem mutatott olyan éles formát Mugellóban, mint Stroll, végül mégis az ötödik helyen intették le a mexikóit, aki így értékelt: „Nagyon őrült verseny volt. Próbáltam higgadt maradni a rengeteg újraindításnál, ez volt a kulcs. Végül örülök az ötödik helyezésnek, mert nagyon gyenge volt a tempóm, főleg az első etapban. Úgy gondolom, teljesen elrontottuk a beállításokat. Kijavítottuk ezt a második és harmadik etapokra, de így is hiányzott a tempó, szóval szerintem ilyen körülmények között elégedettek lehetünk az ötödik hellyel.”