A 2020-as szezon Silverstone-ban folytatódik a Brit Nagydíjjal és a 70. Évforduló Nagydíjával. Bár a Ferrari 17 győzelmet szerzett a brit versenyen, az elmúlt években a silverstone-i pálya nem számított a csapat erősségének. Idén harmatosan szerepeltek a Red Bull Ringen és a Hungaroringen, két eltérő karakterisztikájú vonalvezetésen: a nagy átlagsebességű, gyors kanyarokból álló angol helyszín egyikhez sem hasonlítható, így egyelőre nem tudni, mire számíthat most és következő hétvégén a Scuderia.
„Ez a szezon első nagysebességű pályája, és létfontosságú, hogy a két verseny során jobban megértsük autónkat” – mondta a Ferrari előzetes sajtóközleményében Laurent Mekies sportigazgató. „Tudjuk, hogy puszta versenyképesség szempontjából nehéz lesz, de arra kell fókuszálnunk, hogy a leghasznosabb információmennyiséget gyűjtsük össze, amely által a megfelelő irányba fejleszthetjük az autót. Nincs varázsige, amellyel gyorsan meg lehet változtatni a dolgokat, sok kemény munka áll még előttünk.”
A négyszeres világbajnok, Sebastian Vettel ugyancsak rámutatott, hogy az SF1000 ismeretlen terepre érkezik: „Meglátjuk majd, hogyan viselkedik az autónk ezen a típusú pályán, amely különbözik az osztráktól és magyartól, a sok gyors kanyarjával” – fogalmazott. A német az időjárás és a széljárás szerepére is kitért.
„Ez a pálya régen repülőtér volt, így nyitott területen fekszik, a szél nagyon fontos szerepet játszhat, mivel többféleképpen megváltoztathatja az autó kezelhetőségét. Lehet, hogy nehezebb lesz vezetni, de az is, hogy segíti a pilótát. Az időjárás és hőmérséklet általában megjósolhatatlan, ez is oka, amiért nem könnyű megtalálni az autó megfelelő egyensúlyát” – fejtegette a csapatelőzetesben Vettel.