Mexikóban némileg saját butaságának is köszönhette Max Verstappen, hogy nem csatázhatott a győzelemért, ráadásul későbbi versenytempóját látva még csapatfőnöke is úgy érezte, ha nincs a futam első köreiben peches koccanása és defektje, könnyen megnyerhette volna a versenyt.
Austinban szintén jól muzsikált a Red Bull-Honda, a pole-pozícióról sem sokkal maradt le, majd a versenyen is jól teljesített, sokáig másodikként haladt Valtteri Bottas mögött. Végül csak harmadik lett, mert ugyan már közvetlenül támadhatta Lewis Hamiltont a második helyért, de a brit szerencséjére az utolsó két körben éppen a hosszú egyenes végén volt érvényben sárga jelzés, így ott el kellett emelniük a gázt.
A 2016-os esőversenyen végképp bizonyított a kétkedők számára a holland, hogy milyen kiemelkedő képességekkel rendelkezik. Ezúttal sem lenne ellenére az égi áldás, de két-három évvel ezelőtthöz képest már nem érzi feltétlenül szükségesnek. Úgy véli, az RB15-ös annyira jó most, hogy száraz pályán is győzelmi esélyei vannak.
„Remélem, meg tudom ismételni két héttel ezelőtt nyújtott produkciómat. Ez azt jelentené, hogy megnyerhetem a versenyt. Ha megnézzük az elmúlt futamokat, egyértelműen kijelenthető, hogy itt is esélyesek vagyunk, bízom a mostanában látott remek versenyképességünkben” – dicsérte autóját Max Verstappen.
„Abszolút nem bánnám azt se, ha száraz maradna a pálya, tavaly is így történt és mégis óriási győzelmi esélyem nyílt, kiemelkedően jó versenyt futottam, úgyhogy nem aggódom az időjárás miatt” – fogalmazott a fiatal holland.
Szinte minden istálló a 2020-as évre készül már, nincs ez másképp a Red Bull-Honda háza táján sem. Az osztrák csapat és a japán gyártó együttműködése eddig remekül működik, jövőre már a világbajnoki címért akarnak harcolni. Amennyiben nem sikerül, a hírek szerint ő a legfőbb esélyes, hogy Lewis Hamilton távozása esetén átvegye a vezérszerepet a Mercedesnél.