Bár matematikailag még több istálló is veszélyes lehet a wokingiakra az összetett tabellán, azért a harmincnégy egységnyi fór megnyugtatónak tűnik. A legfőbb rivális, a Renault sokkal kevésbé képes egyenletes teljesítményt nyújtani, mint a velük azonos motorral versenyző McLaren, amely csak a nyári szünet után szenvedett el egy apróbb megingást, egyébként folyamatosan gyorsabbnak bizonyul a gyári támogatást élvező vetélytársnál.
Négy futam maradt még hátra idén, egyelőre nem ülhetnek a babérjaikon Wokingban, de mivel a jövő évben szinte semmit nem változnak a szabályok, így az idei fejlesztések jó eséllyel jövőre is felhasználhatók. Minél kevesebb hibára próbálnak törekedni és több vélemény szerint jövőre még magasabbra törhetnek.
„A hajrába érkezve a leginkább arra összpontosítunk az utolsó négy versenyhétvégén, hogy a lehető legtöbb pontot gyűjtsük be. Ezért rengeteget dolgozunk. Még nem biztosítottuk be véglegesen jelenlegi bajnoki pozíciónkat, továbbra is nyomnunk kell és semmit nem bízni a véletlenre. Izgalmas versenyekre számítok” – ecsetelte véleményét Andreas Seidl csapatfőnök.
Carlos Sainznak különleges célja is maradt idénre. „Suzukában újabb, nagyon erős hétvégét zártunk és ezzel felugrottam az egyéni bajnokság hatodik helyére. Ez még tovább ösztönöz és erősíti a motivációmat az év végéig zajló harcban. Nem lesz könnyű, hogy megtartsam ezt a helyezést, de mindent bevetünk. A konstruktőri bajnokságban is fontos lépést tettünk, de résen kell lennünk, hogy be is biztosítsuk negyedik helyünket” – magyarázta a spanyol pilóta.