Szingapúrban újabb dobogós helyezéssel gazdagodott Max Verstappen és a Red Bull-Honda, ez annak ellenére is kissé csalódásként érte az istállót, hogy a korábbi két futamon ennek közelébe sem tudtak kerülni. Igaz, Spában és Monzában is megvolt a nyers tempó, csak nem úgy alakult a futam, ahogy szerették volna.
Szingapúrban semmi különösebb probléma nem szólt közbe, csak egyszerűen lassabb volt az autó, mint a két Ferrari és igazából Lewis Hamilton is jobbnak tűnt, de az előnyösebb bokszstratégia miatt sikerült átugrani a Mercedes brit pilótáját. Az Orosz Nagydíj után, Suzukában készülnek az igazán nagy dobásra, amikor több különböző területen is komoly fejlesztéseket használhat az energiaitalos istálló.
„Néhány kisebb gondunk adódott a karosszériát tekintve Szingapúrban, ezért nem ütöttük meg azt a szintet, amit akartunk. De folyamatosan zajlik az autó továbbfejlesztése és a Honda-erőforrás is lépésről lépésre egyre jobb. A japán partner abszolút hozza azt a szintet, amit ígért” – idézi Dr. Helmut Marko szavait a Motorsport.com szakoldal.
„Szingapúrban már egy újabb motorral indultunk csatába, Suzukára pedig új típusú üzemanyagot kapunk. Egyértelmű célkitűzésünk, hogy Japánban győzni tudjunk. Elsődleges célunk egész évben az volt, hogy győzelmeket szerezzünk, ha pedig Suzukában állhatnánk a dobogó tetejére, az lenne a csúcs. Az a pálya kifejezetten fekszik Maxnek és ráadásul a Honda hazai futama. Mi is lehetne jobb annál, mint ott nyerni?” – fogalmazott a Red Bull főtanácsadója.
Verstappen eddig mindhárom alkalommal dobogóra állhatott Japánban, amikor a Red Bull színeiben indult, de így is nehéz dolga lesz, a hibridéra beköszönte (2014) óta ugyanis a Mercedes kivétel nélkül minden évben megszerezte ott a futamgyőzelmet. A bikák reményei szerint idén ez a sorozat megtörik.