Nem tudjuk, hány csavar lesz még a történetben, az biztos, hogy ennél nagyobb sajtónyilvánosságot még sosem kapott az eddig Rich Energy néven (egyre inkább) ismert vállalat, amely a Haas főtámogatójaként jelent meg idén a Formula-1 világában. Az utóbbi bő egy hét azonban nehezen értelmezhető dolgokat tartogatott.
Mint tudjuk, először a múlt hét közepén olvashattuk, hogy a Rich Energy azonnali hatállyal szakított az amerikai istállóval annak gyenge produkciója miatt, ezt a Twitteren tette közzé az akkori ügyvezető igazgató, William Storey. Hamarosan jött azonban a cáfolat, a részvényesek teljesen elhatárolódtak Storey véleményétől és nemsokára le is váltották őt.
Az elmúlt időszakban egy fontos pert a Whyte Bikes céggel szemben már elvesztett, az „ellopott” logó miatt harmincezer fontot bukott, ha pedig a Haasszal három évre kötött szerződést felrúgná, akkor a számítások szerint további 35 milliótól búcsúzhatna el.
A Formula Money értesülései szerint a Rich Energy hivatalosan átváltoztatta a nevét Lightning Voltra, William Storey nemcsak vezető szerepét vesztette el, de már részvényekkel sem rendelkezik. Az irányítást Matthew Kell szerezte meg, a korábbi ügyvezető igazgató már semmilyen tisztséget nem tölt be.
A Twitteren olvashattuk Storey posztját, amiben elismerte, hogy eladta részvényeit, de később vissza fog térni. Ami a Haast illeti, innentől érdekes lesz, hogy megváltozik-e a versenyautó színvilága, valamint elnevezése. Az amerikai istállónak ugyanis névadó szponzora a Rich Energy és a száguldó cirkuszban nem lehet csak úgy bármikor nevet változtatni egy szezonon belül. Valószínűleg, ez a Haasnak is fejtörést okoz majd.