A Ferrari, ugyan nyerni nem tudott, de az megmutatkozott, hogy övéké a legjobb erőforrás. Bahreinben és Bakuban is nekik volt a legnagyobb végsebességük, de ez persze nem elegendő ahhoz, hogy egy csapat futamokat nyerjen. A Mercedes eddig minden versenyt megnyert, és sokak már arról faggatják őket, képesek-e minden futamot behúzni idén.
A McLarenhez igazoló Carlos Sainz tavaly is a franciák erőforrását használta, így van összehasonlítási alapja a régi és az új motorról. A spanyol elégedett az enstone-iak munkájával: „A Renault fejlődött az erőforrást tekintve: minden versenyen láthatjuk, hogy egy kicsit közelebb vagyunk az elejéhez. De még mindig van egy motor, ami kiemelkedik, ez pedig a Ferrarié a kvalifikációs módban. Nagyot léptek előre.”
„A Renault továbbfejlesztett motorja feltételezhetően a megbízhatóság terén is javult, ami a legnagyobb gyengeségünk volt. Remélhetőleg továbbra is tartjuk a fejlődést és az előrelépéseket. A tavalyi évhez képest határozottan több lóerőnk van.”
Pierre Gasly a másik oldalon már két éve használja a Honda motorját. Amikor a franciát arról kérdezték, mennyire vannak a Ferraritól és a Mercedstől, ő így reagált: „Nem olyan messze. Jelenleg tisztán a Ferrari emelkedik ki, ha a végsebességet nézzük. Az egyik, akit meg kell céloznunk, az a Mercedes erőforrása.”
„Elég nagy előrelépést tettünk, és azt mondanám, hogy minden területen. Sokkal nagyobb a teljesítményünk, mint az elmúlt évben. Ami a megbízhatóságot illeti, az év kezdete óta minden elég simán megy – így mindenben javultunk” – folytatta elégedetten a francia.
„Persze nagy lépést kell tenni különösen a Ferrarihoz képest, aki a leggyorsabb az egyenesekben, de a Honda továbbra is nyomni fogja, és egyre több teljesítményt hoz majd ki a motorból.”