Csütörtökön egy éles szemű portál kiszúrta, hogy a wokingi istálló saját közösségi oldalára feltett egy képet az ebben az évben használni kívánt versenyautóról, rajta a hatalmas Coca-Cola felirattal a hátsó vezetőszárnyon és különleges rajtszám-festéssel az autó orrán. A tavalyi alapszín sem változott a kiszivárgott kép szerint.
A Twitteren meg is kapta a kérdést a gárda, hogy valóban így fog-e kinézni az MCL34, vagy ez csak egy Photoshop segítségével készített troll akció volt valaki más részéről. A McLaren ugyanezen a platformon válaszolt, hogy remek próbálkozás, de nem tőlük származik.
Nem igazán érthető, ki és miért villantotta fel néhány perc erejéig a képet. Vannak olyan vélemények, miszerint az istálló ezzel akarja felhívni magára a figyelmet, leginkább a lehetséges szponzorok figyelmét, ezért is szerepelt a Coca-Cola logója a hátsó szárnyon, pedig hivatalosan még nem érkezett bejelentés arról, hogy sikerült megállapodásra jutni az italgyártó vállalattal.
A spekulációkat csak erősíti, hogy az élesebb szeműek kiszúrták, hogy a posztolt (majd gyorsan törölt) kép a hivatalos oldalon jelent meg, valamint a gpfans szerint a renderelési technikája is igencsak utal arra, ahogy a gárda a képeit kezelni szokta. Ha valóban az volt a cél, hogy felkeltsék a figyelmet, akkor sikerrel jártak.
A hátsó vezetőszárnyon elhelyezett szponzori logók ára csapattól függően tíz és tizennyolc millió dollár közötti összeget kóstál, úgyhogy ha valóban belépett a Coca-Cola a patinás istálló partnereként, akkor az igencsak megdobja a gyári istállókhoz képest kevesebb pénzzel gazdálkodó McLaren költségvetését. De a hivatalos bejelentésre és az autó bemutatására a jelek szerint még várni kell. Ezzel a képpel vajon ki tréfált meg kit?