A jelek szerint kommunikációs hiba történt a McLarennél: a wokingi istálló Facebook-oldalára posztolt egy fotót, amely rövidesen eltűnt. A kép a február 14-én bemutatkozó 2019-es versenygép, az MCL34 egy részletét ábrázolta. A GP Fans hírportál azonban résen volt, és megőrizte az alább látható képet, amelyből három információ is leolvasható.
Egyrészt marad az autó tavalyról ismert színvilága papaja alapszínnel és sötétkék részekkel. Másodsorban változik a rajtszám betűtípusa: a képen látható 4-est az újonc Lando Norris választotta magának. Harmadrészt, és alighanem ez a legérdekesebb, a hátsó szárnyon a Coca-Cola neve tűnik fel jelentős szponzorként.
Az ikonikus üdítőital gyártójával 2018-ban három versenyre kötött megállapodást a McLaren – a márka először tűnt fel Formula-1-es autón –, és hírek szóltak arról, hogy 2019-ben még nagyobb mértékű együttműködés következhet. Zak Brown vezérigazgató nemrég egy interjúban arról beszélt, az előző szezonban minden csapat közül ők szerezték meg a legtöbb új szponzort, és nem számít kevesebb csatlakozó partnerre ebben az idényben sem.