Tavaly még előnyt szerezhettek a pálya ezen szakaszán néhányan, és az FIA ezt akarta kiküszöbölni, ami valószínűleg sikerült is, mert a versenyzők - ahelyett, hogy előnyt szereznének - autójuk épségét kockáztatják, ha kiszélesítik a kanyart.
Bár meg kellett néznie csapatának, hogy nem sérült-e az autó, miután ráment a második gyakorláson a rázókőre, Max Verstappen tudja, miért került oda az újítás: „Megértem, hogy miért van ott, és őszintén úgy gondolom, hogy nem is rossz ez így, mert ha nem lenne, az ember elkezdene játszani a határaival. Egy kicsit sikerült átmentem rajta.”
„Tavaly itt még lehetett egy kicsit jobban kigyorsítani, de most már magasabban van. Nem hinném, hogy ez nagy probléma lenne, mert az ember nem akar olyan szélesen fordulni” – magyarázta a holland.
A Red Bullok tempója nem mondható rossznak, így Verstappen elégett lehet a pénteket követően: „Jó napot zártunk. Rögtön az első kifutásunktól kezdve csak kisebb panaszaim voltak. Az autó az utolsó szektorban, ahol a legtöbb kanyar van a pályán, igazán remekül működik. Elégedett vagyok vele.”