Az első szabadedzésen nem várt végeredmény született, hiszen a két Renault végzett a 3-4. pozícióban, de az első két helyet is Renault-motoros csapat, a Red Bull szerezte meg. Csak utánuk következtek a Mercedesek és a Ferrarik, és a második szabadedzés sem tisztázta az erőviszonyokat.
A két Ferrari a szuperlágy abroncsokon hajtott ki a második szabadedzés elején, amelyeken egyre jobb köridőkre voltak képesek, miközben folyamatosan csúszkáltak. Mindeközben Daniel Ricciardo egy kis labdajátékkal melegített be a második gyakorlásra.
Húsz perc elteltével a hazaiak kedvence, Sergio Perez állt az élre, azonban ez pünkösdi királyságnak bizonyult, hiszen Max Verstappen 1:17,437-es idővel ugrott az élre az ultralágy gumikon, eközben pedig Lewis Hamilton fékezte el magát az egyes kanyarban, de miután áthajtott a füvön, már ment is tovább. Az első fél óra után a két Red Bull állt az élen, akárcsak az első szabadedzés végén, Perez pedig a két Mercedest előzve a harmadik pozícióban tartózkodott.
Ezután felkerült a Ferrarikra a hiperlágy keverék, de mindketten elhibázták első próbálkozásukat, igaz Vettel így is be tudott futni a második helyre, aztán Raikkönen az elfékezett jobb első kerekével vibrációra panaszkodott, és csak a negyedik pozícióba ért oda, így a Scuderiánál nem tudták megmutatni, milyen tempó is rejlik az autójukban. Az edzés felénél Max Verstappen is felpróbálta a rózsaszín oldalfalú gumikat, de valamivel lassabb volt, mint az első gyakorlás során, aztán panaszkodott is a rádióban egy sort, Ricciardo pedig majd’ két tizeddel elmaradt a hollandtól.
Carlos Sainz meglepő módon a második edzésen is odatette magát a Renault-val, és a harmadik helyre jött fel, egyetlen ezreddel megelőzve Vettelt. Eközben a Hamilton-Raikkönen-Bottas triumvirátus csak a 7-8-9. pozícióban tanyázott. A hátralévő időben már inkább a versenyszimulációra helyezték a hangsúlyt a csapatok, leginkább a hiperlágyak tűrőképességét tesztelték. Tíz perccel az edzés vége előtt a 33-as számú Red Bull-lal Max Verstappen húzódott félre, és szállt ki az autóból a pálya szélén. Ugyanaz történt az autójával, mint Ricciardóéval Austinban, a motor egyszercsak lekapcsolt.
Kijelenthető, hogy a pénteki nap után a két Red Bull tűnik a hétvége legnagyobb esélyesének, a Renault pedig most dobbanthatja a legnagyobbat a szezonban. A második szabadedzés részletes történéseit itt találjátok.
A második szabadedzés végeredménye:
# | PILÓTA | AUTÓ | IDŐ | HÁTRÁNY | MEGTETT KÖRÖK |
1 | Max Verstappen | Red Bull-Renault | 1m16.720s | - | 21 |
2 | Daniel Ricciardo | Red Bull-Renault | 1m16.873s | 0.153s | 32 |
3 | Carlos Sainz | Renault | 1m17.953s | 1.233s | 35 |
4 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m17.954s | 1.234s | 42 |
5 | Nico Hulkenberg | Renault | 1m18.046s | 1.326s | 36 |
6 | Brendon Hartley | Toro Rosso-Honda | 1m18.061s | 1.341s | 35 |
7 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m18.100s | 1.380s | 40 |
8 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m18.133s | 1.413s | 42 |
9 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m18.140s | 1.420s | 40 |
10 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 1m18.167s | 1.447s | 24 |
11 | Esteban Ocon | Force India-Mercedes | 1m18.485s | 1.765s | 24 |
12 | Romain Grosjean | Haas-Ferrari | 1m18.733s | 2.013s | 39 |
13 | Charles Leclerc | Sauber-Ferrari | 1m19.024s | 2.304s | 39 |
14 | Pierre Gasly | Toro Rosso-Honda | 1m19.047s | 2.327s | 36 |
15 | Stoffel Vandoorne | McLaren-Renault | 1m19.096s | 2.376s | 30 |
16 | Lance Stroll | Williams-Mercedes | 1m19.219s | 2.499s | 25 |
17 | Marcus Ericsson | Sauber-Ferrari | 1m19.322s | 2.602s | 41 |
18 | Sergey Sirotkin | Williams-Mercedes | 1m19.335s | 2.615s | 37 |
19 | Fernando Alonso | McLaren-Renault | 1m19.543s | 2.823s | 31 |
20 | Kevin Magnussen | Haas-Ferrari | 1m19.670s | 2.950s | 35 |