A Haas vázát idén is a Dallara készítette: az olasz gyártó váza nagy hasonlóságokat mutat a 2017-es Ferrariéval, így a csapat riválisai ennek tudják be az amerikai istálló hatalmas előrelépését. Ám azt is hozzá kell tenni, hogy még csak egy versenyhétvégén vagyunk túl, és messze nem biztos, hogy a Haas tudja tartani a folyamatos gyors tempót.
Kevin Magnussen viszont bizakodik, mivel nagy változásokat érzékelt házon belül: „A Dallara alapvető része a csapatnak, és idén határozottan szintet léptek. Ha megnézzük az autót, az alkatrészek minden szempontból jobbak idén. Ez pedig nagyon fontos és rengeteget jelent.”
„A CFD-ben tudjuk tervezni az autót, és az jól működik ennek köszönhetően, és a szélcsatornában egyaránt, de ha nem olyan autót kapunk, amire számítottunk, az nem túl előnyös” - ment bele egy kissé a tervezési háttérbe a dán pilóta.
A Haas versenyzője tovább dicsérte a Dallarát, a csapat vázépítő partnerét: „Fantasztikus munkát végeztek, remélhetőleg folytatják ezt a tendenciát, mert ők is a tanulási fázisban vannak. Az ő üzletüknek is jót tesz, hogy részesei a projektnek, és biztos vagyok benne, hogy nem csak a Formula-1-es, hanem a saját autóik területén is fejlődtek.”
Romain Grosjean egy kissé más szempontot emelt ki, mint csapattársa: „Úgy gondolom, jót tesz az F1-nek az, ahogyan működik a csapatunk, a Ferrarival való kapcsolatunk pedig szintén. A mi helyzetünk azt mutatja, hogy mások is rövid idő alatt sokat fejlődhetnek.”
„Természetesen, ha mindent a nulláról kellene kezdenünk, nem lennénk ott, ahol most vagyunk” - zárt nyilatkozatát a francia.