A franciák gyári istállója egészen érdekes megoldást alkalmaz a kipufogó kialakításánál, ami teljesen eltér a többiek elképzeléseitől. Az ötlet lényege, hogy a forró gázok jóval magasabban, a hátsó vezetőszárnyhoz jóval közelebb törnek elő, egyenesen a szárny felső lapjának aljánál.
Többen rögtön megkérdőjelezték, mennyire szabályos a Renault megoldása, de Bob Bell technikai igazgató azonnal reagált. A kipufogót a szabályok által megengedett legmagasabbra emelték, így meglesz az előnye, hogy egyenesen a hátsó szárnyra fújhatja a végterméket. Ez pedig egyértelműen előnyös lehet, ha megfelelően van kialakítva.
Mivel (az egyébként a hőhatások miatt kerámiaelemekkel megerősített) hátsó szárnyon megjelentek égésnyomok a megoldás következtében, több szakértő felvetette, hogy a kialakítás szabálytalan. Nick Chester azonban cáfolja ezt. „Nem hallottam még, hogy bárki is panaszkodott volna. Számos módon elhelyezhető a kipufogó, mi pedig a karosszéria felső részéhez tettük közelebb” – így Chester.
„A legtöbb autón többé-kevésbé a szárnyra irányítják a kipufogógázokat, mi pedig egy olyan ötletet dolgoztunk ki, hogy a lehető legjobban kiaknázzuk a szabályok adta lehetőségeket. Ha a kipufogót oda helyezzük el, ahol megengedett, nem látom, mi lenne itt a probléma” – hárította el a kritikákat a technikai igazgató.