Miután a gyakorlatba is átültették az új startok elméletét, nem mindenkinek nyerte el tetszését a bevezetendő rendszer.
Romain Grosjean így emlékszik vissza az esetre: „Nem tudtam négyesnél magasabb fokozatban menni, Vezethetetlen így az autó. Első voltam a srácok közül, akik odaértek a rajtrácsra, így Valtterivel jó ideig ott álltunk.”
„Amikor újra elrajtoltunk, olyan volt, mintha slickekkel mentem volna esőben. Minden felváltásnál kipörgött az autó hátsó része, és a kerekekkel is ugyanez történt. A kanyarbejáratokon is folyamatosan megcsúsztam, egyszerűen nem működik” – magyarázta a francia a nehézségeket, amiket az autójában érzett újraindítás után.
„Biztonsági szempontból egy kissé aggódom, mert ebből baleset is lehet: az ember elveszítheti az autója felett az irányítást az egyenesben, és ha valaki épp mögötte van, abból nagyobb baj is lehet” – folytatta félelmeivel Grosjean.
A Haas pilótája szerint nem ő volt az egyedüli, aki szenvedett a rajtteszt közben: „Megpróbáltuk, és őszintén szólva nem igazán volt sok örömöm a dologban, végig a váltásokra koncentráltam, nehéz ügy volt. Előttem Bottas is küszködött, ahogy láttam.”