A veterán finn pilóta másrészről azt is elmondta, hogy a jelek szerint a Ferrari karosszériája és aerodinamikai elemei viszont a legjobbak a mezőnyben. A jégember véleményét a tények is alátámasztják, a két eddigi legkevésbé lóerőszomjas pályán, Monacóban és Magyarországon aratott a Ferrari kettősgyőzelmet.
„Bizonyára vannak olyan pályák, amik jobban kedveznek nekünk, mert láthatóan vannak területek, amikben még fejlődnünk kell, különösen az időmérő edzéseken. Nem vitás, hogy a Mercedes még mindig több lóerővel gazdálkodhat, de ez azért sok mindentől függ” – elemezte a különbséget Kimi Raikkönen, aki kiemelte, hogy Montrealban és Silverstone-ban is a Mercedes dominált, ahol jobban számítanak a lóerők.
„Az új szabályok miatt egyetlen pályára sem utazhatunk úgy el, hogy ránézünk és azt mondjuk, ó, ez a pálya fekszik nekünk és a gumijainknak is. Sok apró dolog változtathat nagyot az erősorrenden, amiket előre nem is láthatunk. Egyelőre élvezzük a szabadságot és meglátjuk, mi történik majd Spában” – tekintett előre 2007 világbajnoka.
Kimi Raikkönen számára különösen kedves pálya következik, ugyanis négyszer is győzni tudott korábban Spa-Francorchamps-ban, 2004-ben, 2005-ben, 2007-ben és 2009-ben sem talált legyőzőre. Rajta kívül senkinek nincs négy győzelme a híres belga pályán, így bizakodással várhatja augusztus végét a Ferrari pilótája.