Hamilton lehet a pole-király
Ayrton Senna 65 edzéselsősége először olyan magas értéknek tűnt, amit talán még Michael Schumacher sem érhet utol, de aztán a németnek utolsó igazán versenyképes autójával, a 2006-os Ferrarival még éppen sikerült 68-ra tornáznia a rekordot. Lewis Hamilton azonban a McLaren után a Mercedesnél sem hagyott fel az ipari mennyiségű pole-gyártással, így abba a kényelmes helyzetbe került, hogy már 32 évesen átveheti a vezetést az örökranglistán. Most 61-nél jár, tehát még hét rajtelsőségre van szüksége az egyenlítéshez, és nyolcra az új rekord felállításához - 2014 óta pedig minden évben megvolt neki legalább hét.
Ahol még nem Verstappen a legfiatalabb
Az elmúlt két szezon során zsenge életkora és gyors sikerei révén sorra döntötte meg a fiatalsági rekordokat a Red Bull hollandja, de azért még nem mindenhol az ő neve áll az első helyen. Még nem szerzett pole-t, de még mindig van két szezonja arra, hogy „alulmúlja” ezzel a 2008-as Vettelt. A még mindig csak 19 esztendős Verstappennek arra is van még bőven ideje, hogy ő legyen a legfiatalabb, aki a bajnoki pontverseny élén áll, ezt a listát ugyanis 22 évével Hamilton vezeti. A legfiatalabban szerzett vb-címre pedig egészen 23 éves koráig ráér.
Amire Hülkenberg nem lenne büszke
Nico Hülkenberg már hat szezon óta hiába hajszolja az F1-es dobogókat, így idén elérkezett számára az az év, amelyben letaszíthatja a trónról Adrian Sutilt a dobogó nélkül teljesített legtöbb nagydíjrajt tekintetében. Sutil 128-cal tartja a rekordot, Hülkenberg a szezon 14. futamán, Szingapúrban előzheti meg, ha a Renault sem lesz képes addig top3-as eredményre. Az viszont biztos, hogy a német mindenképpen csúcstartóvá válik idén - ha nem a dobogótlanságban, akkor a legkésőbb megszerzett első dobogóban. Ez utóbbiban ugyanis Martin Brundle nevéhez fűződik a csúcs, aki 91. futamán tudott először beférni az első három közé.
Meghódítani az összes pályát?
Egyedi dolognak számítana, ha egy pilóta elmondhatná magáról, hogy az aktuális versenynaptár összes pályájáról rendelkezik már győzelemmel. Hamiltonnak azonban reális esélye van erre, hiszen az idei 20 nagydíjhelyszín közül még csak a tavaly érkezett Bakuban nem állhatott a dobogó tetején, ebben az évben pedig új pálya nem érkezik. Vettel sincs messze ettől a rekordtól, neki azonban Szocsiban, Bakuban, Spielbergben és Mexikóvárosban is győznie kellene ehhez.
Ricciardo lehet Mr. Megbízhatóság
Amíg a világ nem figyelt, Daniel Ricciardo a 2015-ös szezon végével együtt zsinórban már összesen 25 futamon eljutott a kockás zászlóig, tavaly ugyanis egyetlen alkalommal sem esett ki. Ezzel esélye nyílt arra, hogy idén megdöntse a sorozatban legtöbb célbaérkezés rekordját, amit jelenleg Nick Heidfeld tart 33-mal. Ricciardónak Bakuig kellene kitartania, hogy beérje, és Spielbergig, hogy megdöntse ezt az eredményt.
Legmagasabb rajtszám a dobogó tetején
Persze ez a statisztika - ismét - eltorzult, miután pár éve új szabály létezik a rajtszámok kiosztására, ettől viszont még igaz, hogy eddig a 71-es a legmagasabb rajtszám (Ascari, 1951 Nürburgring), amellyel F1-es autóval F1-es futamot nyertek. Azért kell ezt ennyire kihangsúlyozni, mert az első években a naptár részét képező Indy 500-akon, valamint a valójában F2-es szabályok szerint futott 1952-es szezonban volt néhány ennél magasabb is. Az idén a címvédő csapat autóját vezető, és a 77-es rajtszámot viselő Bottasnak azonban reális esélye lehet az eddigi legnagyobb számot feljuttatni a dobogó tetejére.