Könnyen lehet, hogy Stoffel Vandoorne precendest teremtett az F1-be vágyó pilótáknak: amíg a Super Formula korábban olyan levitézlett, vagy szükségtelenné vált versenyzők „nyughelye” volt, mint Narain Karthikeyan, vagy Kazuki Nakajima, a belga pilóta a GP2-ben megszerzett bajnoki címe után igazolt át Japánba, egyrészt, hogy ne essen ki a versenyritmusból, másrészt pedig azért, hogy ott várja ki a McLaren hívó szavát. Vandoorne két győzelmet szerzett kiruccanása alatt, a türelem pedig rózsát termett, ugyanis 2017-re megkapta Jenson Button árván maradt ülését a wokingi alakulatnál.
A Motorsport.com szerint ugyanez a jövő vár a Red Bull legígéretesebb protezsáltjára, Pierre Gaslyra is. A francia idén szintén a GP2-ben szerzett bajnoki címet, de az energiaital-gyártó sem anyacsapatában, sem pedig a Toro Rossónál nem tudott helyet szorítani számára. Már hetekkel korábban felmerült, hogy Gasly Japában mehet, csakúgy, mint Vandoorne, a részletekről azonban csak most sikerült megállapodnia a feleknek. A kérdés csak az volt, hogy a Red Bull melyik motorszállítóval szeretne szövetkezni: a Super Formula-autókat a Toyota és a Honda erőforrásai hajtják, s bár az osztrák cég előbbivel állt tárgyalásban, kiderült, hogy a Honda által támogatott Nakajima Racingnél találtak helyet Gaslynak. Ez már csak amiatt is meglepő, hogy éppen a Honda volt az, mely egy évvel ezelőtt elállt attól, hogy motorokkal lássák el a Milton Keynes-i istállót.
A csapat neve nem véletlenül lehet ismerős: az a Satoru Nakajima alapította, akinek legjobb eredménye két negyedik hely volt az F1-ben, Gasly pedig Satoru fia, Daisuke mellett fog versenyezni 2017-ben, egy Red Bull-színekre pingált géppel.