A második szabadedzés elején a közepes keverékű abroncsok kerültek elő, Nico Rosberg ezeken is 1:36,5-ös kört futott és nyolc tizedmásodperccel verte meg Sebastian Vettelt - ugyanilyen gumikon Daniel Ricciardo is jelentkezett egy 1:37,0-s idővel. Lewis Hamilton közben ezúttal is problémákkal bajlódott, ugyanis nem állt egyenesen a kormánya, de így is megverte csapattársát négy tizeddel, ráadásul a kemény keveréken.
Szűk félóra elteltével Sebastian Vettel vette át a vezetést lágy abroncsokon 1:35,6-os idővel, nem sokkal ezt követően pedig Kevin Magnussen is beülhetett az első gyakorlás során lángra lobbant Renault-jába. Nem sokkal később Lewis Hamilton elsőként bement 1:35 alá, ezt pedig már senki nem tudta megdönteni - a brit bő két tizedet adott Rosbergnek, majd elkezdték a versenyszimulációkat.
Kimi Raikkönen a többiekkel ellentétes utat járt be, ő rögtön a gyakorlás elején elvégezte a versenyszimulációt, majd az utolsó félórában rakta fel a lágy keveréket és próbált gyorsköröket futni, ezzel fel is zárkózott a negyedik helyre, Vettel mögé. A két Red Bull közül Max Verstappen volt a gyorsabb, de jól ment a két McLaren is, mindketten befértek a legjobb tízbe, bár Jenson Button kissé kiakadt az őt feltartó Kevin Magnussenre. A Williams tempója most is messze elmaradt fő riválisuktól, a Force Indiától, Bottas és Massa elé még egy-egy Toro Rosso, Renault, illetve a brazil elé még egy Haas is befért.
Érdekességként kiemelhetjük, hogy a Mercedes Rosberggel lepróbálta, hogy milyen itt egy ötmásodperces büntetés (ezúttal sem sikerült tökéletesen...), míg a versenyre készülve fontos adat, hogy Sebastian Vettel húsz kört tudott megtenni a lágy gumikon.
A szabadedzés eseményeiről folyamatosan frissülő cikkünkben is beszámoltunk!