2012: Bár az idei évre nem kapott szerződést, minden idők legtapasztaltabb F1-es versenyzője, Rubens Barrichello úgy nyilatkozott, hogy még visszatérne a királykategóriába. „Csak akkor akarok végleg elbúcsúzni, amikor már 60 körül leszek” – nyilatkozta a brazil az Autosportnak.
2011: Bernie Ecclestone megerősítette, hogy bár a politikai helyzet miatt törölni kellett a bahreini futamot, a szezon hátralévő részében szívesen látná a versenyt a naptárban, ha sikerült helyet találni neki.
2010: Egyre nagyobb a bizonytalanság az amerikai csapat, az újonc USF1 részvétele körül. Az istálló egy neve elhallgatását kérő tagja szerint Chad Hurley mentheti meg az első évére készülő alakulatot.
2009: Alig néhány héttel a szezonnyitó előtt egyre bizonytalanabb a Honda csapatának helyzete, mivel az F1-ből kivonuló gyár továbbra sem talált vevőt – a hírek szerint az istálló iránt érdeklődő Ross Brawn és Nick Fry nem fogadta el Bernie Ecclestone segítségét.
2006: A valenciai pálya tulajdonosai bejelentették, hogy hajlandóak változtatni az aszfaltcsík vonalvezetésén, hogy bekerülhessen a versenynaptárba a MotoGP népszerű helyszíne. (Ekkor még nem a későbbi utcai pályáról szóltak a tervek – a szerk.)
2005: A BMW a Sauberrel és a Red Bull-lal is tárgyal arról, hogy 2006-tól kezdve a Williams mellett nekik is erőforrásokat szolgáltassanak – Sir Frank Williams elmondta, hogy csapatának nincs problémája ezzel. A BMW 2000 óta a grove-i istálló kizárólagos partnere.
2001: Az ötödik szezonjára készülő Jarno Trulli, akinek legjobb eredménye az 1999-es Európa Nagydíjon elért meglepetésszerű második hely volt, úgy nyilatkozott, hogy a Honda-motorral esélye lehet arra, hogy a Jordan színeiben végre megszerezze első győzelmét.
1999: A Tyrrellt felvásároló BAR-csapat bemutatta forradalmian új festését: az autó egyik oldalán a Lucky Strike, a másikon viszont az 555 cigarettamárka színeit és logóját viselik majd – az istálló eredetileg két eltérő dizájnú autóval akart indulni, ám az illetékesek ezt nem engedélyezték a számukra.
1996: Teljessé vált az idei rajtrács, miután a Forti-Ford megnevezte második versenyzőjét Luca Badoer személyében. Az olasz versenyző, aki 1993-ban a Scuderia Italia, tavaly pedig a Minardi pilótája volt, idén Andrea Montermini csapattársa lesz a mezőny legfiatalabb csapatánál.