A helyszíni bemutató elmaradt – a Red Bull online leplezte le 2015-ös versenygépét, melynek végleges dizájnjét egyelőre még nem pillanthattuk meg, hiszen a tegnap már felröppent szóbeszédnek megfelelően álcafestéssel jelentek meg Jerezben. Ez a Formula-1-ben meglehetősen szokatlannak mondható, más területeken viszont bevett gyakorlatnak minősül.
Az istálló közleménye szerint elsősorban az autó belseje újult meg, a külcsínt tekintve az alacsonyabb orr, és az átalakított első szekció jelenti az újdonságot az RB11-esen, mely az elmúlt hónapok hírei szerint az utolsó autó volt, melynek tervezésében Adrian Newey aktívan részt vett. Szintén fontos változást jelent, hogy miután a Renault szakított a Lotusszal, csak a két Red Bull-istálló maradt a franciák ügyfele, így jóval szorosabban együttműködhetnek a korábbiaknál. Erről Christian Horner így nyilatkozott:
„A kapcsolatunk a Renault-val sokkal szorosabb, mint korábban, hiszen a Red Bull a mi csapatunkat és a Toro Rossót is beleértve Renault egyetlen partnere. A motorgyártó koncentrációja és a szoros együttműködés köztünk jó eredményekkel kecsegtet, sokkal intregráltabb munkát végezhetünk az erőforrást és a kasztnit tekintve. Nagyon nagy lépéseket tehetünk előre velük együttműködve.”