A Haas nem csak motorpartnere lesz a Ferrarinak, hanem komoly technikai segítséget is kap Maranellótól. Cserében a szerszámgépeket gyártó Haas Automation már idén megjelent szponzorként a piros autók oldalán. A Ferrari azonban pocsék 2014-es szezont teljesített, csak negyedik lett a pontversenyben, két vezető pedig, az elnök Luca di Montezemolo és csapatfőnök Marco Mattiacci, akik közreműködtek a Haasszal való megegyezésben, távoztak.
„Jó érv” – reagált a tulajdonos a Sport Business Daily felvetésére, amely azt feszegette, aggodalomra ad-e okot a vezetők cseréje. „Nem tudom. Azt hiszem, a fejesek tudják, mit csinálnak. Remélem, nekünk nem volt szerepünk abban, hogy elveszítették a munkájukat.” Haas még azt is hozzátette: „Mindenkit, akivel beszéltem a Ferrarinál, kirúgtak. Talán jobb, ha többet nem beszélek senkivel.”
„Sok a nyomás a Ferrarin. A Formula-1 az elsőrangú szériájuk, ők pedig nyerni akarnak. Egyszerűen ott sok a nyomás. Ezt tiszteletben kell tartanom.” Nyomás azonban nem csak a Ferrarin lesz: a sportág legújabb csapatai, a Marussia és Caterham legnehezebb évüket élték idén, mindkét csapat elbukott, utóbbi megmentésére tűnik csak kis esély. „A Formula-1-ben sok csapda van. Sok csapatot láthattunk sok problémával. Ezek pénzbeli gondok.”
„Sok a rosszakarat közöttük, ha igaz, amit hallottunk. Én erre kihívásként tekintek. Voltam néhány Formula-1-es versenyen. Találkoztam emberekkel. Kedvelem őket, jó emberek.” Haas azt is kiemelte, bár egy évnél is több idejük van autójuk megépítésére, a feladatot könnyen elronthatják. „Ha hibázol, akkor katasztrófa történik.”