Az új BMW M2* világpremierje előtt néhány hónappal a nagyteljesítményű prémium kompakt sorozatgyártás előtti utolsó tesztjei is megkezdődtek. Az új BMW M2 a hétköznapok útjain ad hamisítatlan motorsport-technológiát a bajor prémiummárka ügyfeleinek kezébe, a világpremier előtt így a mérnökök az osztrák Salzburgring aszfaltcsíkján tökéletesítik a modell menetdinamikai adottságait.
Az átfogó megmérettetés középpontjában az új BMW M2 hajtáslánc- és futómű-technológiája áll. Az újdonság a BMW M GmbH exkluzív limitált szériája, a BMW M2 CS (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 9,4 – 10,4 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 214 – 238 gramm / km) teljesítményszintjével büszkélkedhet, amely minden körülmények között színtiszta versenyhangulattal nyűgözi le vezetőjét – még határon autózva is.
Az új BMW M2 motorházteteje alatt a BMW M3 / BMW M4 modellpáros sokszor bizonyított erőforrása dolgozik. A kétféle váltóalternatíva – a hatfokozatú manuális váltó és a nyolcfokozatú M Steptronic automataváltó – extrém dinamikus menettulajdonságokat és színtiszta vezetési élményt ígér. A sportos vezethetőséget adaptív BMW M futómű és hátsókerék-meghajtás fokozza. Az új BMW M2 erőteljes fékrendszere ugyancsak a BMW M3 / BMW M4 modellpáros öröksége, amely minden vezetési szituációban könnyed irányítást és fáradhatatlan fékerőt garantál.
Az új BMW M2 sportos kiállását számos motorsportos felszereltségi opció teszi teljessé. Ilyen például a szénszálból készült tető, amely jelentős mértékben csökkenti a modell saját tömegét. A nóvum utasterébe az opcionális extrafelszereltség részeként szénszálból készült BMW M első kagylóülések is rendelhetők, amelyek az új BMW M2 versenypályás adottságait nyomatékosítják.
Az új BMW M2 októberben ünnepli világpremierjét, piaci bevezetése 2023 áprilisában kezdődik.
*Az új BMW M2 átlagos üzemanyag-fogyasztásra és kombinált károsanyag-kibocsátásra vonatkozó értékeit egy későbbi időpontban, a sorozatgyártást előkészítő finomhangolási fázisok után jelenti be a gyártó.
Az átlagos üzemanyag-fogyasztásra és kombinált károsanyag-kibocsátásra vonatkozó értékeket a legmodernebb autók menetteljesítményét vizsgáló EU-ciklus (NEDC – New European Driving Cycle) tesztkörének mérései szerint, valamint a valós körülmények közötti legdinamikusabb járműhasználat eredményeit vizsgáló, globális szabvány szerint működő tesztciklus (WLTP – Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) mérései szerint számolták ki. Az adatok a Németországban alapfelszereltséggel elérhető modellek értékei, amelyek a keréktárcsák / gumiabroncsok méretétől és típusától, valamint az opcionális extrafelszereltség részeként megrendelhető tételek felszerelésétől is függnek. A hivatalos NEDC és WLTP mérési eljárásokról bővebb információt találnak a www.bmw.de/wltp weboldalon.